loading...
دانلود رایگان نرم افزار
علی بازدید : 30 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
هانی کام تجربه نکرده است.
 ویژگی های جدیدترین نسخه سیستم عامل آندروید

وقتی مدیا پد به عنوان نخستین تبلت 7 اینچی مجهز به آندروید 2/3 معرفی شد؛ درباره این آپدیت تازه اعلام کرد که نسخه 2/3 اساسا همان آندروید 1/3 است که به جای تبلت های 10 اینچی، برای تبلت های 7 اینچی بهینه سازی شده است، اما وقتی این آپدیت برای موتورلا زوم بیرون آمد، معلوم شد که هنوز نکاتی ناگفته باقی مانده اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، گوگل، آندروید را بهتر و بهتر کرده که از جمله این بهبودها می توان به موارد زیر اشاره کرد: بزرگ نمایی: تا قبل از این، هرگاه می خواستید از یک اپلیکیشن موبایلی آندروید برروی تبلت استفاده کنید، اپلیکیشن برای استفاده از فضای زیاد صفحه خود را کش می آورد و به هر زور و ضربی که بود با صفحه منطبق می شد. این مساله گاه باعث می شد که طرح بندی اپلیکیشن ها دچار مشکل شود. گوگل در نسخه 2/3، سعی کرده با ارائه یک گزینه دیگر برای بزرگ کردن برنامه، این مشکل را حل کند؛ این گزینه زوم کردن برنامه است.
در آی پد وقتی بخواهید یک اپلیکیشن مخصوص آی فون را اجرا کنید، می توانید به مود 2x متصل شوید. این مود اپلیکیشن را در سایزی دو برابر بزرگ تر به اجرا درمی آورد. می توان گفت که آی پد روی اپلیکیشن زوم می کند. در این حالت معمولا با رزولوشن پایین و کیفیت نه چندان مناسب اپلیکیشن رو به رو خواهید شد؛ اما به هیچ عنوان مشکلی در به هم خوردن جای دکمه ها و طرح بندی اپلیکیشن پیش نخواهد آمد. چیزی که به 2/3 اضافه شده نیز دقیقا همین است. این نسخه به جز گزینه قدیمی «Stretch» یا «بسط دادن اپلیکیشن» یک گزینه هم به نام زوم کردن دارد که مانند مود 2x در آی پد عمل کرده و شما را از دردسر نجات می دهد. دربرگیری همه اقشار: همانطور که گفته شد، آندروید 2/3 در نهایت به جاهایی قدم خواهد گذاشت که هانی کام تجربه نکرده است. یعنی همان تبلت های هفت اینچی؛ زمانی بود که تبلت های هفت اینچی اساسا از همان اینترفیسی استفاده می کردند که برای گوشی های 4 اینچی طراحی شده بود. حالا اینترفیسی دارید که اختصاصا برای تبلت شما طراحی شده است. اکنون دارندگان تبلت هایی مثل HTC View 4G می توانند امیدوار باشند که این نسخه برای تبلتشان عرضه شده و کمی از یک موبایل غول پیکر فاصله بگیرند.

علی بازدید : 27 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با احترامی که برای تیم حریف قائلیم، با یک بازی منطقی و حساب شده محکوم به برد راه آهن هستیم.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محسن عاشوری در کنفرانس خبری پیش از دیدار با راه آهن از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: بازی فردا (پنجشنبه) برابر راه آهن از این جهت برای ما خیلی مهم است که اگر بتوانیم نتیجه بگیریم و بازی بعدی را هم به امید خدا در تهران برابر فولاد موفق باشیم شرایط مان در جدول رده بندی بهبود خواهد یافت.

وی افزود: ما از ابتدا به عنوان یک ورزشکار در رشته فوتبال با سختی و مشکل بزرگ شده ایم و فکر می کنم برای همین کار ساخته شده ایم. از زمانی که فوتبال را شروع کردیم به ما یاد دادند که تلاش کنیم و زحمت بکشیم، همانطور که بازیکنان ما با تلاش و زحمتشان در بازی فردا نمایش قابل قبولی را ارائه خواهند داد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد سوالی مبنی بر اینکه آیا شما نفر اول تیم هستید یا سومدیک، گفت: باشگاه مرا به عنوان راس کادر فنی معرفی کرده است، منتهی حقیقت این است که سومدیک مربی خیلی بزرگی است. وی مربی تیم ملی غنا بوده و در بوخوم هم کار کرده و به عنوان دستیار نیز در تیم های هامبورگ و دورتموند با مربیان بزرگی همکاری داشته است.

وی افزود: سومدیک همچنین در ترکیه نیز طی دو سال سرمربیگری تیمی از آنکارای ترکیه را که در لیگ برتر حضور داشته، فعالیت کرده است. وی مربی شناسنامه داری است و من شخصا روی اطلاعات و تجربیات ایشان حساب ویژه ای باز کرده ام و هیچگاه خودم را به عنوان سرمربی این کادر فنی نمی دانم ولی به خواست باشگاه احترام گذاشته و قبول مسئولیت کرده ام، منتهی ما یک تیم و اکیپ هستیم که با هم کار می کنیم. از کادر فنی گرفته تا بازیکنان، من حتما از نظرات بزرگان تیمم استفاده می کنم که در این دو بازی بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد مصدومان تیم گفت: مصدومان ما همان ها هستند و فقط جواد کاظمیان را که به دلیل دو کارته بودن در اختیار نداشتیم، در این بازی می توانیم از او استفاده کنیم.

عاشوری در مورد کناره گیری حمید استیلی اظهار داشت: طی صحبتی که ماه قبل با مدیر عامل باشگاه داشتم به این نکته تاکید کردم که حمید استیلی سرمایه این مملکت است و تمام مراحل فوتبال را گذرانده، از بازی گرفته تا مدارج بالای مربیگری و انصافا تلاش فراوانی برای موفقیت تیم پرسپولیس انجام داد، منتهی طبیعی است که مربی و کادری که نتیجه نمی گیرند، مورد تعویض قرار گرفته و این مسئله در فوتبال طبیعی است. علاوه بر اینکه مدیر عامل پرسپولیس نیز برای حفظ حمید استیلی تلاش زیادی داشت اما نشد. استیلی مربی با دانشی است که می تواند سال های سال به فوتبال این مملکت کمک کند.

محسن عاشوری در خصوص نتیجه دو بازی باقی مانده از نیم فصل اول و تاثیر آن بر حفظ کادر فنی در نیم فصل دوم گفت: تا آنجایی که تجربه من اجازه می دهد باید بگویم برای اینکه یک تیم موفق باشد باید یک مجموعه موفق داشته باشد. نمی توان به صرف داشتن یک مربی با کلاس و با دانش یا گران قیمت شما انتظار داشته باشید که تیم تان موفق باشد. بازیکنان ابزار مربی هستند. کادر فنی، هواداران، تیم پشتیبانی، مدیریت و کمیته فنی متاسفانه امسال در باشگاه پرسپولیس هماهنگ عمل نکرده و عملکرد خوبی نداشتند که آن هم بنا به دلایل مختلفی بود.

وی افزود: تغییر و تحولات انجام شده در مدیریت و کادر فنی در اول فصل لطمات زیادی را متوجه باشگاه کرد و در حال حاضر نیز آمدن یک مربی خارجی می تواند مسکن خوبی باشد اما از نظر من، درمان قطعی نیست.

محسن عاشوری در مورد سوالی در خصوص انتقام پرسپولیس از دایی تصریح کرد: کلمه انتقام در این مورد اصلا درست نیست چرا که علی دایی بجز کسب موفقیت برای پرسپولیس و فوتبال ایران هیچ کاری نکرده که ما بخواهیم از این کلمه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: علی دایی در مقطعی مربی پرسپولیس بوده و دو جام قهرمانی برای این باشگاه آورده است و طبق آمار زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است. در ابتدای فصل و قبل از اینکه مسئولیتی از سوی باشگاه به من پیشنهاد شود، علی دایی را بهترین گزینه برای مربیگری پرسپولیس اعلام کردم، چون یک سال و نیم با این تیم کار کرده بود و بهتر از هر کسی نقاط ضعف و قوت آن را می شناخت و می توانست بهترین تصمیمات را در مورد پرسپولیس اتخاذ کند.

عاشوری گفت: دایی برای فوتبال مملکت ما زحمات زیادی کشیده است. بارها این افتخار ملی را برای بازیکنانم مثال زده ام و شهامت و جنگندگی وی را در بازی های رسمی و بین المللی مثال زده ام که چگونه با تلاش خود توانسته در هر زمینه ای که وارد شده موفق شود. از درس و فوتبال گرفته تا تجارت، دایی انسان موفقی است و از آدم موفق باید انتظار خصوصیات مثبت داشت.

مربی پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم در بازی برابر راه آهن، فوتبال قابل قبولی را به نمایش بگذاریم و رضایت مندی هواداران مان را جلب کنیم.
 
علی بازدید : 31 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


دبلیو دبلیو ای فرایدی نایت اسمکدان 9 دسامبر - WWE Friday Night Smackdown 2011.12.09


مسابقات کشتی کج جدید دبلیو دبلیو ای اسمکدان این هفته .............. WWE Friday Night Smackdown 2011.12.09 Matches

تاریخ برگزاری: 9 دسامبر 2011

مسابقاتی که در دبلیو دبلیو ای اسمکدان این هفته برگزار گردید:

مسابقه اول: وید برت در مقابل ازکیل جکسون ...................................................... Wade Barret vs. Ezekiel Jackson

مسابقه دوم: هیث اسلاتر در مقابل زک رایدر ........................................................... Heath Slater vs. Zack Ryder

مسابقه سوم: تد دیبیاسی در مقابل جیندر ماهال ....................................................... Ted DiBiase vs. Jinder Mahal

مسابقه چهارم: دیوید اوتانگا در مقابل شیموس ........................................................... David Otunga vs. Sheamus

مسابقه پنجم: دنیل برایان در مقابل کودی رودز ........................................................ Daniel Bryan vs. Cody Rhodes

مسابقه ششم: رندی اورتن در مقابل دالف زیگلر ..................................................... Randy Orton vs. Dolph ZiGgler

جهت دریافت مسابقات دبلیو دبلیو ای اسمکدان 9 دسامبر 2011 با کیفیت های مختلف می توانید به وب سایتی که در ادامه مطلب معرفی گردیده مراجعه فرمایید.




http://download-video-of-wrestling.mihanblog.com/post/744

با استفاده از آدرس بالا می توانید وارد وب سایتی شوید که مسابقات را برای دانلود قرار داده است.

علی بازدید : 27 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)




جدیدترین خبرها از دنیای رستلینگ: WWE و صحبت برای بازی رویایی در رسلمنیا 28 و ...



» جدیترین و مهم ترین خبرها از دنیای رستلینگ:

WWE و بازی رویارویی در رسلمنیا 28 ؟
آخرین خبرها حاکی از آن است که مسئولان دابلیو دابلیو ای در حال صحبت برای برگزاری یک مسابقه میان ...

پروموی عجیب دیگری در راء و اسمکدان:
در ماندی نایت راء این هفته مجددا در هنگام پخش آدرس توئیتر Raw، آدرسی به شکل شطرنجی و همانند هفته ...

خبرهایی از رویال رامبل 2012:
اولین پی پی وی WWE در تعطیلات کریسمس با عنوان رویال رامبل که یکی از بزرگترین پی پی وی های کمپانی ...

آپدیت بر استوری کوین نش و تریپل اچ:
استوری های دابلیو دابلیو ای در حالی دنبال میشود که استوری کوین نش و تریپل اچ که خیلی ها منتظر آن ...

بازگشت بوکرتی به رینگ کشتی:
بوکرتی، گزارشگر کنونی WWE و برند اسمکدان، در سال 2012 مجددا به رینگ کشتی بازخواهد گشت ...

» برای مشاهده مشروح خبرها به ادامه مطلب مراجعه نمائید.


منبع


  • WWE و بازی رویارویی در رسلمنیا 28

آخرین خبرها حاکی از آن است که مسئولان دابلیو دابلیو ای در حال صحبت برای برگزاری یک مسابقه میان استون کلد استیو آستین و براک لسنر در رسلمنیا 28 هستند! این در حالی است که روز گذشته یک منبع آگاه خبر مذاکره WWE با لسنر را تایید کرده است تا او برای انجام یک بازی در این کمپانی قانع شود. البته حضور استون کلد برای رسلمنیا هنوز برنامه ریزی نشده است و گفته میشود در صورتی که سی ام پانک مجددا به یک شخصیت هیل تبدیل شود و مذاکرات با لسنر به بن بست برسد، پانک حریف احتمالی استون کلد در رسلمنیا خواهد بود! این در حالی است که چند وقتی است که پانک و استون کلد، درگیری های اینترنتی از طریق توئیتر با هم داشته اند و از طرفی چند ماه پیش استون کلد در مصاحبه ای اعلام کرده بود که در صورت بازگشت به رینگ فقط با سی ام پانک مبارزه خواهد کرد، که این دلایل، خود میتواند عواملی برای شکل گیری این مسابقه باشد!


  • پروموی عجیب دیگری در راء و اسمکدان

در ماندی نایت راء این هفته مجددا در هنگام پخش آدرس توئیتر Raw، آدرسی به شکل شطرنجی و همانند هفته گذشته نمایش داده شد که این بار اکانتی دیگر در یوتیوب بود! Second2012 نام این ویدئو بود که مشاهده ویدئوی قبلی که در راء گذشته پخش شد، بود. در این ویدئو نیز دانش آموزی در کلاس مجددا حرف های قبل را تکرار میکرد و این بار یک دانش آموز دختر دیگر در انتهای ویدئو با توپ بسکتبال مشاهده شد که بی معنی به نظر میرسید! در اکثر سایت های معتبری رستلینگ، این ویدئوها را مربوط به بازگشت کریس جریکو و آندرتیکر می دانند و بیشترین احتمالات به این دو استار داده میشود اما گفته میشود که این ویدئو ممکن است حتی برای بازگشت "کارما" نیز استفاده و متعلق به او باشد! گفتنی است کارما، دیوای غول پیکر WWE در اوایل سال 2011 به علت حاملگی موقتا از مسابقات دور و زمان بازگشت خود را در سال 2012 اعلام کرد!


  • خبرهایی از رویال رامبل 2012

اولین پی پی وی WWE در تعطیلات کریسمس با عنوان رویال رامبل که یکی از بزرگترین پی پی وی های کمپانی نیز است، برگزار خواهد شد. همان طوری که می دانید، رویال رامبل مچ سال 2011 برای اولین بار با شرکت 40 استار برگزار شد اما مجددا پی پی وی 2012 با شرکت 30 نفر برگزار خواهد شد. این موضوع را سایت رسمی استادیوم محل برگزاری رویال رامبل اعلام کرده است و در کنار رویال رامبل مچ، دو مسابقه بر سر کمربند قهرمانی WWE و تایتل سنگین وزن جهان نیز تبلیغ شده است! همچنین روز گذشته اعلام شد که بلیط های رویال رامبل به قیمت های 20، 45، 75، 90 و 300 دلار از ساعت 10 صبح روز 10 دسامبر برای فروش قرار داده خواهد شد. گفتنی است که این پی پی وی، 29 ژانویه 2012 در زادگاه رندی اورتن، سنت لوئیس، میسوری برگزار خواهد شد.


  • آپدیت بر استوری نش و تریپل اچ

استوری های دابلیو دابلیو ای در حالی دنبال میشود که استوری کوین نش و تریپل اچ که خیلی ها منتظر آن هستند، هنوز به جریان نیفتاده است. حدود یک ماه پیش و پس از حمله نش به تریپل اچ در پی پی وی ونجنس و راء پس از آن، سایت WWE مدت زمان مصدومیت تریپل اچ را 6 هفته اعلام کرد که هم اکنون 7 هفته از آن روز می گذرد! پیش از این نیز گفته شده بود که مسئولان کمپانی این مسابقه را برای پی پی وی TLC برنامه ریزی کرده اند اما در حالی که کمتر از 20 روز به این رویداد باقی مانده است، هیچ یک از این دو استار در شوء های این هفته شرکت نکردند! نش در طی هفته های گذشته در ماندی نایت راء حضور داشت اما در این هفته غائب بود و از طرفی شنیده ها حاکی از آن است که تریپل اچ در بک استیج راء این هفته حضور داشته است! در جدیدترین خبرها از این استوری اعلام شده است که برگزاری مسابقه بین این دو به رویال رامبل 2012 منتقل شده است! همچنین در لایو اونت این هفته کمپانی، کوین نش پس از مدت ها کشتی گرفت و با زیگلر تگ شد و در مقابل بیگشو و سواگر قرار گرفت!


  • بازگشت بوکرتی به رینگ کشتی

بوکرتی، گزارشگر کنونی WWE و برند اسمکدان، در سال 2012 مجددا به رینگ کشتی بازخواهد گشت. بوکرتی که پیش از این خبر آغاز استوری او بر سر کمربند قهرمانی بین قاره ای جهان منتشر شده بود، حال در جریان این کسب این تایتل قرار گرفته شده است! در راء و اسمکدان گذشته کودی رودز به بوکرتی حمله کرد و او را مصدوم کرد تا جرقه این استوری پیش از شروع سال 2012 میلادی شکل بگیرد! گفته شده است که WWE مسابقه این دو را به احتمال زیاد در رویال رامبل 2012 برگزار خواهد کرد و البته طبق خبرها، بعید به نظر میرسد که قصد دادن تایتل به بوکرتی را داشته باشند. همچنین هنوز خبری در خصوص وضعیت بوکر پس از حمله رودز در اسمکدان گذشته اعلام نشده است و به نظر نمیرسد که وی مشکلی جدی داشته باشد.


علی بازدید : 33 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



معرفی مسابقات کشتی کج دبلیو دبلیو ای ماندی نایت راو ........ WWE Monday Night Raw 12 December 2011 - High Quality

تاریخ برگزاری: 12 دسامبر 2011

مسابقاتی که در دبلیو دبلیو ای ماندی نایت راو این هفته برگزار گردید:

مسابقه اول: بیگ شو در مقابل وید برت .................................................................... Big Show vs. Wade Barrett

مسابقه دوم: مسابقه چهارنفره ................................ Zack Ryder vs. Daniel Bryan vs. Dolph ZiGgler vs. Cody Rhodes

مسابقه سوم: تگ تیم مچ ....................................................... Alberto Del Rio & Miz vs. CM Punk & Randy Orton

مسابقه چهارم: شیمس در مقابل جیندرماهال .............................................................. Sheamus vs. Jinder Mahal

مسابقه پنجم: مارک هنری در مقابل جان سینا ............................................................. Mark Henry vs. John Cena

جهت دریافت مسابقات دبلیو دبلیو ای ماندی نایت راو 12 دسامبر 2011 با کیفیت های مختلف به وب سایتی که در ادامه مطلب معرفی گردیده مراجعه فرمایید.

آپدیت: سایر لینک ها به همراه مسابقه جان سینا و مارک هنری و بازگشت مسکد کین با فرمت Avi اضافه شد.

منبع


http://download-video-of-wrestling.mihanblog.com/post/750

با استفاده از آدرس بالا می توانید وارد وب سایتی شوید که مسابقات را برای دانلود قرار داده است.


علی بازدید : 39 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Nokia 5800 XpressMusic Sony Ericsson XPERIA X10 mini pro
قیمت در این هفتهاز 266,000 تومان تا 290,000 تومان از 195,000 تومان تا 230,000 تومان
تاریخ معرفی2008, اکتبر 2010, فوریه
وضعیتموجود در بازار. عرضه شده در نوامبر 2008 موجود در بازار. عرضه شده در ژوئن 2010
ابعاد111x51.7x15.5 میلیمتر, 83 سی سی 90x52x17 میلیمتر
وزن109 g 120 g
نوع صفحه نمایشصفحه نمایش لمسی مقاومتی TFT, با 16 میلیون رنگ صفحه نمایش لمسی خازنی TFT, با 16 میلیون رنگ (65K effective)
اندازه صفحه نمایش360x640 پیکسل, 3.2 اینچ 240x320 پیکسل, 2.55 اینچ
دفتر تلفنتعداد نامحدود و همراه همه جزئیات, حافظه تصویری تعداد نامحدود و همراه همه جزئیات, حافظه تصویری
حافظه تماسهابه همراه جزئیات, تا 30 روز نامحدود
کارت حافظهmicroSD (ترانس فلش), تا 16 گیگابایت, به همراه کارت 8 گیگابایتی microSD, تا 16 گیگابایت, به همراه کارت 2 گیگابایتی
دوربین اصلی3.15 مگاپیکسل, 2048x1536 پیکسل, لنز کارل زایس, فوکوس اتوماتیک, فلش LED 5 مگاپیکسل, 2592х1944 pixels, فوکوس اتوماتیک, فلش LED
دوربین ثانویهدوربین مکالمه تصویری
فیلم برداریدارد, VGAبا سرعت 30 فریم در ثانیه دارد, VGAبا سرعت 30 فریم در ثانیه, نور ویدئو
سیستم عاملسیستم عامل سیمبیان نسخه 9.4, Series 60 rel. 5 سیستم عامل اندروید 1.6 (Donut), قابل ارتقاء به اندروید 2.1 (Eclair)
پیغام رسانیSMS, MMS, Email, پیغام رسانی فوری SMS (threaded view), MMS, Email, Push email, IM
GPRSClass 32 Up to 85.6 kbps
HSCSD --
EDGEClass 32 Up to 236.8 kbps
3GHSDPA, 3.6 Mbps HSDPA, 7.2 Mbps; HSUPA, 2 Mbps
شبکه بی سیمWi-Fi 802.11 b/g, UPnP technology Wi-Fi 802.11b/g
بلوتوثدارد, v2.0 with A2DP دارد, v2.1 with A2DP
مادون قرمز
USBدارد, v2.0 microUSB دارد, v2.0 microUSB
موقعیت یاب (GPS)دارد, with A-GPS support; Nokia Maps 2.0 Touch دارد, with A-GPS support
جاوادارد, MIDP 2.0 دارد, via third-party application
زمان آماده باشتا 406 ساعت (2G) / تا 408 ساعت (3G) تا 285 ساعت (2G) / تا 360 ساعت (3G)
زمان صحبتتا 8 ساعت و 45 دقیقه (2G) / تا 5 ساعت (3G) تا 4 ساعت (2G) / تا 3 ساعت و 30 دقیقه (3G)
نرخ جذب ویژه (US)-- --
نرخ جذب ویژه (EU)-- 1.61 وات/کیلوگرم (برای سر)

علی بازدید : 31 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
Nokia X5 TD-SCDMA Nokia X7-00 Nokia Oro
قیمت در این هفته-- از 465,000 تومان تا 520,000 تومان از 1,100,000 تومان تا 1,295,000 تومان
تاریخ معرفی2010, آوریل 2011, آوریل 2011, می
وضعیتموجود در بازار. عرضه شده در جولای 2010 موجود در بازار. عرضه شده در ژوئن 2011 موجود در بازار. عرضه شده در آگوست 2011
ابعاد113x49.8x14.7 میلیمتر 119.7x62.8x11.9 میلیمتر, 85 سی سی 117.3x57.5x12.2 میلیمتر, 77.7 سی سی
وزن120 g 146 g 132 g
نوع صفحه نمایشTFT, با 16 میلیون رنگ صفحه نمایش لمسی خازنی AMOLED, با 16 میلیون رنگ صفحه نمایش لمسی خازنی AMOLED, با 16 میلیون رنگ
اندازه صفحه نمایش240x320 پیکسل, 2.4 اینچ 360x640 پیکسل, 4.0 اینچ 360x640 پیکسل, 3.5 اینچ
دفتر تلفنتعداد نامحدود و همراه همه جزئیات, حافظه تصویری تعداد نامحدود و همراه همه جزئیات, حافظه تصویری تعداد نامحدود و همراه همه جزئیات, حافظه تصویری
حافظه تماسهابه همراه جزئیات, تا 30 روز به همراه جزئیات, تا 30 روز به همراه جزئیات, تا 30 روز
کارت حافظهmicroSD, تا 8 گیگابایت microSD, تا 32 گیگابایت, به همراه کارت 8 گیگابایتی microSD, تا 32 گیگابایت
دوربین اصلی5 مگاپیکسل, 2592x1944 پیکسل, فوکوس اتوماتیک, dual-فلش LED 8 مگاپیکسل, 3264x2448 پیکسل, فوکوس ثابت, dual-فلش LED 8 مگاپیکسل, 3264x2448 پیکسل, فوکوس ثابت, dual-فلش LED
دوربین ثانویهVGA دوربین مکالمه تصویری -- دارد, VGA
فیلم برداریدارد, VGAبا سرعت 30 فریم در ثانیه دارد, فیلم برداری 720p با سرعت 25 فریم در ثانیه دارد, فیلم برداری 720p با سرعت 25 فریم در ثانیه, تثبیت کننده فیلم
سیستم عاملسیستم عامل سیمبیان نسخه 9.3, Series 60 rel. 3.2 سیستم عامل سیمبیان آنا سیستم عامل سیمبیان آنا
پیغام رسانیSMS, MMS, Email, IM SMS, MMS, Email, Push Email, IM SMS(threaded view), MMS, Email, Push Email, IM
GPRS Class 33 Class 33
HSCSD-- -- --
EDGE Class 33 Class 33
3GTD-SCDMA HSDPA, 10.2 Mbps; HSUPA, 2 Mbps HSDPA, 10.2 Mbps; HSUPA, 2 Mbps
شبکه بی سیم Wi-Fi 802.11 b/g/n Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوثدارد, v2.0 with A2DP دارد, v3.0 with A2DP دارد, v3.0 with A2DP
مادون قرمز
USBدارد, v2.0 microUSB دارد, microUSB v2.0, USB On-the-go support دارد, microUSB v2.0, USB On-the-go support
موقعیت یاب (GPS)دارد, with A-GPS support دارد, with A-GPS support دارد, with A-GPS support; Ovi Maps 3.0
جاوادارد, MIDP 2.1 دارد, MIDP 2.1 دارد, MIDP 2.1
زمان آماده باشتا 165 ساعت (2G) / تا 190 ساعت (3G) تا 450 ساعت (2G) / تا 450 ساعت (3G) تا 555 ساعت (2G) / تا 656 ساعت (3G)
زمان صحبتتا 7 ساعت و 40 دقیقه (2G) / تا 4 ساعت و 40 دقیقه (3G) تا 6 ساعت و 30 دقیقه (2G) / تا 4 ساعت و 30 دقیقه (3G) تا 9 ساعت و 36 دقیقه (2G) / تا 5 ساعت و 18 دقیقه (3G)
نرخ جذب ویژه (US)-- -- 1.03 وات/کیلوگرم (برای سر) 0.83 وات/کیلوگرم (برای بدن)
نرخ جذب ویژه (EU)-- 0.61 وات/کیلوگرم (برای سر) 0.73 وات/کیلوگرم (برای سر)
علی بازدید : 26 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
Sony HX925 Sony HX925

HX925 یکی از بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون های سه بعدی سونی با نور پس زمینه LED و ضخامت کم است. از مهم ترین تکنولوژی های به کار رفته در HX925 می توان به ویژگی Full Array و Local Dimming همزمان، که موجب افزایش عمق رنگ مشکی و ایجاد تصویر با کیفیت بالاتر می شود، اشاره کرد. در ادامه مشخصات کامل و کیفیت تصویر این تلویزیون را بررسی خواهیم کرد.

از مهمترین ویژگی های HX925 که آن را از تلویزیون های دیگر مجزا می کند، می توان به وجود دو ویژگی Full LED و Local Dimming تلویزیون که سونی از آنها با عنوان Intelligent Peak LED یاد می کند اشاره کرد. برای درک بهتر عملکرد تلویزیون هایی که Full Array و Local Dimming هستند ابتدا مقاله "هر آنچه درباره LED TV ها باید بدانید" را مطالعه کنید.

بررسی کلی و اعلام قیمت

سونی هر ویژگی جدیدی از Local Dimming و Full Array گرفته تا پورت USB پخش فیلم، عینک جدید و سبک سه بعدی و ... را در این تلویزیون به کار برده است. بنابراین به جرات می توان گفت که این تلویزیون یکی از بهترین دستگاه های سونی است. کیفیت تصویر HD این تلویزیون خیلی بهتر از کیفیت تصویر SD است. اما ریموت کنترل تلویزیون خیلی زیبا نیست. رنگ ها در تلویزیون بسیار زیبا و شفاف نمایش داده می شویند و سرعت پاسخگویی تلویزیون بالاست. Input Lag تلویزیون برای بازی ها کمی زیاد است و اگر خیلی به تصاویر بازی ها دقت می کنید ممکن است متوجه این ایراد شوید. تکنولوژی به کار برده شده برای نمایش تصاویر سه بعدی، Active Shutter است.

کیفیت تصویر سه بعدی نسبت به تلویزیون های دیگر سونی بهتر است. عینک سه بعدی این تلویزیون نیز نسبت به مدل های دیگر کمی سبک تر می با شد ولی این مقدار خیلی محسوس نیست و اگر عینک را مدت زیادی روی بینی خود بگذارید، دچار خستگی چشم و بینی می شوید. در کل اگر هزینه تلویزیون برای شما خیلی اهمیت ندارد، خرید HX925 را به شما توصیه می کنیم.

این تلویزیون در دو سایز 46 و 55 اینچ در بازار موجود است. سایز 46 اینچی آن 5 میلیون تومان و سایز 55 اینچی آن 6 میلیون و 450 هزار تومان قیمت دارد.

ویژگی های مثبت:

  • تصویر HD در HX925 به خوبی نمایش داده می شود
  • عمق رنگ مشکلی در این 3D TV بالاست
  • بدون مشکل Clouding که بسیاری از LED ها دارند
  • قرار گرفتن پورت ها در لبه تلویزیون از مزایای این تلویزیون است

ویژگی های منفی:

  • نمایش سایه ها خیلی خوب نیست
  • تنظیمات پیشفرض تلویزیون خوب نیست
  • قیمت HX925 نسبت به سایر 3D TV ها بالاست

مشخصات فنی کامل این تلویزیون به شرح زیر است:

اندازه
46" widescreen
رزولوشن1920x1080
زمان پاسخ گویی
-
کنتراست-
روشنایی-
تعداد رنگ ها
16,7 million colors
Signal processing8 for each color
نوع پنل
LCD-TV with Full LED
قابلیت نصب روی دیوار
Yes
پایه چرخشی
Yes
ابعاد به سانتی متر . بدون پایه
66.0 x 108.1 x 3,8x
وزن24,0 kg
بلندگوی داخلی
Yes
فرمت های تحت پشتیبانی ورودی
480p/i, 576p/i, 720p, 1080i & 1080p (50, 60 & 24p)
DVI No
Audio typeAudio in/out
SCART1 input
S-videoYes
CompositeYes
ComponentYes
HDMI (4 inputs, 1 HDMI 1.4)

طراحی ظاهری HX925

sonyhx920_large1

HX925 ظاهری لوکس و زیبایی دارد. روی صفحه نمایش و قاب تلویزیون یه لایه شیشه ای قرار گرفته که باعث می شود این دو متصل به هم به نظر برسند و تلویزیون بدون قاب به نظر می رسد.

sonyhx920_large3

این تلویزیون بسیار باریک است و نسبت به بسیاری از Full LED ها ضخامت کمتری دارد و نشان می دهد این تفکر که" Full LED ها حتما ضخیم هستند"، صحیح نیست.

شما می توانید با توجه به سلیقه و دکور منزلتان از استند آلومینیومی یا پایه معمولی تلویزیون استفاده کنید.

HX925 با استفاده از تصاویری با کیفیت HD و SD تست شده و تصاویر تلویزیون با آنتن معمولی بررسی نشده است. اگر شما هم تلویزیون جدیدی تهیه کردید و از کیفیت تصویر آنتن معمولی در آن راضی نیستید به شما توصیه می کنیم، یک گیرینده دیجیتال یا Setop Box برای تلویزیون خود تهیه کنید.

ریموت کنترل و ارتباطات HX925

sonyhx920_smalgl6

ریموت کنترل این تلویزیون مشابه مدل های قبلی بزرگ و پلاستیکی است. ظاهر ریموت کنترل خیلی با تلویزیون هماهنگ نیست.

همان طور که در مشخصات فنی تلویزیون مشاهده کردید، HX925 دارای پورت USB برای پخش فیلم، موزیک و عکس بوده و از استاندارد DLNA نیز پشتیبانی می کند. Bravia Internet Video نیز از ویژگی های مهم این تلویزیون است. شما همچنین می توانید با استفاده از این تلویزیون به Skype نیز متصل شده و با افرادی که آنلاین هستند به راحتی صحبت کنید.

sonyhx920_small5

همراه این تلویزیون دو عینک ارائه می شود. شما می توانید با استفاده از گوشی iPhone و نصب برنامه مخصوص Sony روی آن، تلویزیون را کنترل کنید. این برنامه Media Remote نام داشته و در App Store سایت Apple به صورت رایگان قابل دریافت است. برای مشاهده آموزش کنترل تلویزیون با استفاده از گوشی موبایل، اینجا کلیک کنید.

کالیبره کردن و مصرف برق HX925

مصرف برق تلویزیون HX925 قبل و بعد از کالیبره شدن و هنگام مشاهده تصاویر مختلف در جدول زیر درج شده است.

Standby0.1 W - قبل از کالیبره
0.1 W - بعد از کالیبره
SD+HD62 W - قبل از کالیبره
58 W - بعد از کالیبره
3D97  W - قبل از کالیبره
97 W - بعد از کالیبره

 

لازم به ذکر است که مصرف 58 وات برای یک تلویزیون 46 اینچ Full LED بسیار مناسب است.

در ادامه بهترین و کم مصرف ترین تنظیمات برای تلویزیون را مشاهده می کنید.

بعد از کالییره کردن
Picture modeCinema/Theatre
Backlight7
Contrast84
Brightness50
Colour50
Hue0
Sharpness0
Colour temperatureWarm2
Noise reductionOff
Mpeg noise reductionOff
Dot Noise ReductionOff
Reality CreationOff
Smooth GradationOff
MotionflowClear Plus
Film-modeAuto 1/Auto 2
Black correctorOff
Adv. Contrast EnhancerOff
Gamma+1
LED Dynamic ControlStandard
Auto Light LimiterOff
Clear WhiteOff
Live ColourOff
Detail/Edge/ enha.Off
R Gain-3
G Gain-6
B Gain0
R Bias-2
G Bias0
B Bias+1

زمانی که قصد مشاهده تصاویر سه بعدی را دارید بهتر است نور پس زمینه را روی بیشترین مقدار تنظیم کنید.

کیفیت تصویر در تلویزیون HX925

لایه ای که روی HX925 کشیده شده براق است و باعث افزایش  رفلکس نور می شود. خصوصا زمانی که تلویزیون را در اتاق های پرنور قرار می دهید، این رفلکس نور بیشتر مشهود می شود.

از ضعف های تصویر این دستگاه می توان به ضعف در تولید سایه هایی با درجه تیرگی مختلف اشاره کرد که برای چنین تلویزیون گران قیمتی، ضعف بزرگی محسوب می شود.

کیفیت تصاویر SD در این تلویزیون خوب است ولی عالی نیست. البته کیفیت تصویر SD در Hx925 نسبت به سایر LED ها بسیار بهتر است ولی به پای پلاسماهای با کیفیت نمی رسد. در واقع پلاسما های باکیفیت تصاویری با رزولوشن پایین را خیلی بهتر از هر LED/LCD نمایش می دهند.

 

sonyhx920_small13

کیفیت تصاویر HD در تلویزیون بی نظیر است. عمق مشکلی زیاد و تصاویر واضح و شفاف بوده و جزئیات تصویر نیز کاملا قابل مشاهده است. سرعت تلویزیون بالاست و Blurring یا تار شدگی در تصاویر سریع مشاهده نمی شود.

متاسفانه در کاتالوگ های فارسی سونی، به ویژگی مهم Local Dimming که سونی با عنوان LED Dynamic Control از آن یاد می کند، اشاره نشده است. این ویژگی موجب بالا رفتن عمق رنگ مشکلی و کیفیت بالاتر تصویر و از بین رفتن مشکل Clouding می شود.

کیفیت تصاویر سه بعدی در HX925

برای تست کردن تصاویر سه بعدی در تلویزیون از 3D Bluray Player و PS3 استفاده شده است.

کیفیت تصاویر سه بعدی در HX925 خیلی خوب است و Crosstalk یا تاری اطراف تصویر مشاهده نمی شود. اگرچه هنوز هم اعتقاد داریم اگر به دنبال تلویزیونی با بهترین کیفیت تصویر سه بعدی هستید، باید سراغ پلاسماها بروید.

همان طور که می دانید تکنولوژی سه بعدی این تلویزیون Active Shutter است. بنابراین عینک آن خیلی سبک نیست و برای استفاده هنگام بازی و به مدت زیاد، بینی و چشم شما خسته خواهد شد. البته سونی عینک های جدید 2011 خود را کمی سبک تر ساخته ولی باز هم وزن این عینک سنگین است. با چرخش 5 تا 10 درجه ای سر و زاویه گرفتن عینک نسبت به تلویزیون، دیگر تصاویر را به صورت سه بعدی مشاهده نمی کنید. این ایرادی است که در تلویزیون های سه بعدی LED/LCD با فناوری Active Shutter وجود دارد. در حالی که تلویزیون های سه بعدی Passive و یا پلاسمای Active Shutter این مشکل را نداشته و یا خیلی کمتر دارند.

زاویه دید HX925

زاویه دید تلویزیون بسیار خوب است و رنگ ها در زاویه های کناری نیز خیلی تغییر نمی کنند.

sonyhx920_small19

sonyhx920_small20

کیفیت صدا

اسپیکر های تلویزیون مانند سایر LCD/LED های باریک، متوسط بوده و برای مشاهده فیلم، معمولی است و کیفیت خیلی زیادی ندارد. Bass ضعیف است و در کل اگر تصمیم دارید صدای خوبی بشنوید، باید از یک سینمای خانگی کمک بگیرید. ولی اگر به جزئیات صدای فیلم ها اهمیتی نمی دهید، اسپیکر های این تلویزیون برای شما مناسب است.

علی بازدید : 29 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فرزندان امیرالمؤمنین (علیه السلام):

1ـ ابو بکر بن علی (که شهادت وی با شک و تردید ذکر شده است)
2ـ عمر بن علی
3ـ محمد الاصغر بن علی
4ـ عبد الله بن علی
5ـ عباس بن علی
6ـ محمد بن العباس بن علی
7ـ عبد الله بن العباس بن علی
8ـ عبد الله الاصغر
9ـ جعفر بن علی
10ـ عثمان بن علی
(فرزندان امام حسن):
11ـ قاسم بن حسن
12ـ ابو بکر بن حسن
13ـ عبد الله بن حسن
14ـ بشر بن حسن
(فرزندان امام حسین):
15ـ علی بن الحسین الاکبر
16ـ عبد الله الرضیع
17ـ ابراهیم بن الحسین (این نام را ابن شهر آشوب در کتاب خود آورده و تعداد دیگری نیز بدان اضافه کرده است) .

(فرزندان عبد الله بن جعفر):

18ـ محمد بن عبد الله بن جعفر
19ـ عون بن عبد الله بن جعفر
20ـ عبید الله بن عبد الله بن جعفر
(فرزندان عقیل بن ابی طالب):
21ـ مسلم بن عقیل
22ـ جعفر بن عقیل
23ـ جعفر بن محمد بن عقیل (نام وی را نیز ابن شهر آشوب ذکر کرده است) .
24ـ عبد الرحمن بن عقیل
25ـ عبد الله الاکبر بن عقیل
26ـ عبد الله بن مسلم بن عقیل
27ـ عون بن مسلم بن عقیل
28ـ محمد بن مسلم بن عقیل
29ـ محمد بن ابی سعید بن عقیل
30ـ احمد بن محمد الهاشمی (هر چند که در میان کتب تاریخی نامی از این شخص برده نشده و نه جزء فرزندان عباس و نه غیر او ذکری به میان نیامده اما وی را نیز ابن شهر آشوب آورده است).

یاران امام از غیر بنی هاشم که در واقعه کربلا به شهادت رسیده‏اند به ترتیب حروف الفبا

1ـ ابراهیم بن الحصین الاسدی
2ـ ابو الحتوف بن الحارث الانصاری
3ـ ابو عامر النهشلی
4ـ ادهم بن امیه العبدی
5ـ اسلم الترکی (آزاد شده حسین ع)
6ـ امیة بن سعد الطایی
7ـ أنس بن الحارث الکاهلی
8ـ أنیس بن معقل الاصبحی
9ـ بریر بن خضیر الهمدانی
10ـ بشر بن عبد الله الحضرمی
11ـ بکر بن حی التیمی
12ـ جابر بن الحجاج التیمی
13ـ جبلة بن علی الشیبانی
14ـ جنادة بن الحارث السلمانی
15ـ جنادة بن کعب الانصاری
16ـ جندب بن حجیر الخولانی
17ـ جون (آزاد شده ابی ذر)
18ـ جوین بن مالک التمیمی
19ـ الحارث بن امرئ القیس الکندی
20ـ الحارث بن نبهان (آزاد شده حمزه)
21ـ الحباب بن الحارث
22ـ الحباب بن عامر الشعبی
23ـ حبشی بن قاسم النهمی
24ـ حبیب بن مظهر الاسدی
25ـ الحجاج بن بدر السعدی
26ـ الحجاج بن مسروق الجعفی
27ـ الحر بن یزید الریاحی
28ـ الحلاس بن عمرو الراسبی
29ـ حنظلة بن اسعد اشبامی
30ـ حنظلة بن عمرو الشیبانی
31ـ رافع (آزاد شده مسلم الازدی)
32ـ زاهر بن عمرو الکندی (آزاد شده عمرو بن حمق)
33ـ زهیر بن لبشر الخثعمی
34ـ زهیر بن سلیم الازدی
35ـ زهیر بن القین البجلی
36ـ زیاد بن عریب الصائدی
37ـ سالم (آزاد شده بنی المدینه الکلبی)
38ـ سالم (آزاد شده عامر عبدی)
39ـ سعد بن الحارث الانصاری
40ـ سعد (آزاد شده علی بن ابی طالب ع)
41ـ سعد (آزاد شده عمرو بن خالد صیداوی)
42ـ سعید بن عبد الله الحنفی
43ـ سلمان بن مضارب البجلی
44ـ سلیمان (آزاد شده حسین ع)
45ـ سوار بن منعم النهمی
46ـ سوید بن عمرو بن ابی المطاع
47ـ سیف بن الحارث بن سریع الجابری
48ـ سیف بن مالک العبدی
49ـ شبیب (آزاد شده حارث جابری)
50ـ شوذب (آزاد شده بنی شاکر)
51ـ الضرغامة بن مالک
52ـ عائذ بن مجمع العائذی
53ـ عالبس بن ابی شبیب الشاکری
54ـ عامر بن حسان بن شریح بن سعد بن حارثه بن لام بن عمرو بن طریف بن عمرو بن بشامة بن ذهل بن جدعان بن سعد بن قطرة بن طی
55ـ عامر بن مسلم العبدی
56ـ عباد بن المهاجر الجهنی
57ـ عبد الأعلی بن یزید الکلبی
58ـ عبد الرحمن الارحبی
59ـ عبد الرحمن بن عبد ربه الانصاری
60ـ عبد الرحمن بن عروة الغفاری
61ـ عبد الرحمن بن مسعود التیمی
62ـ عبد الله بن ابی بکر (چنان که جاحظ در کتاب الحیوان آورده وی از کسانی است که در واقعه کربلا به شهادت رسیده است)
63ـ عهد الله بن بشر الخثعمی
64ـ عبد الله بن عروة الغفاری
65ـ عبد الله بن عمیر بن جناب الکلبی
66ـ عبد الله بن یزید العبدی
67ـ عبید الله بن یزید العبدی
68ـ عقبة بن سمعان
69ـ عقبة بن الصلت الجهنی
70ـ عمارة بن صلخب الازدی
71ـ عمران بن کعب بن حارثة الاشجعی
72ـ عمار بن حسان الطائی
73ـ عمار بن سلامة الدالانی
74ـ عمرو بن عبد الله الجندعی
75ـ عمرو بن خالد الازدی
76ـ عمرو بن خالد الصیداوی
77ـ عمرو بن قرظة الانصاری
78ـ عمرو بن مطاع الجعفی
79ـ عمرو بن جنادة الانصاری
80ـ عمرو بن ضبیعة الضبعی
81ـ عمرو بن کعب ابو ثمامة الصائدی
82ـ قارب (آزاد شده حسین ع)
83ـ قاسط بن زهیر التغلبی
84ـ القاسم بن حبیب الازدی
85ـ کردوس التغلبی
86ـ کنانة بن عتیق التغلبی
87ـ مالک بن ذودان
88ـ مالک بن عبد الله بن سریع الجابری
89ـ مجمع الجهنی
90ـ مجمع بن عبید الله العائذی
91ـ محمد بن بشیر الحضرمی
92ـ مسعود بن الحجاج التیمی
93ـ مسلم بن عوسجه الاسدی
94ـ مسلم بن کثیر الازدی
95ـ مقسط بن زهیر التغلبی
96ـ منجح (آزاد شده امام حسن ع)
97ـ الموقع بن ثمامة الاسدی
98ـ نافع بن هلال الجملی
99ـ نصر (آزاد شده علی ع)
100ـ النعمان بن عمرو الراسبی
101ـ نعیم بن عجلان الانصاری
102ـ واضح الرومی (آزاد شده حارث سلمانی)
103ـ وهب بن حباب الکلبی
104ـ یزید بن ثبیط العبدی
105ـ یزید بن زیاد بن مهاصر الکندی
106ـ یزید بن مغفل الجعفی
چنانچه سی تن از بنی هاشم را به این تعداد که ذکر شد اضافه کنیم.تعداد شهدای کربلا به 136 نفر می‏رسد و چون قیس بن مسهر صیداوی و عبد الله بن بقطر و هانی بن عروة را نیز جزء آنها قرار دهیم تعداد آنها به 139 نفر خواهد رسید.
منبع: سیره معصومان

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 414
  • بازدید کلی : 6,609