loading...
دانلود رایگان نرم افزار
علی بازدید : 41 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
 


تم های زیبای کشتی کج برای موبایل با فرمت جاوا

دانلود 8 تم زیبای کشتی کج در 1 پارت ............. | حجم: 976 کیلوبایت | فرمت: Rar دانلود( 4shared )

دانلود 8 تم زیبای کشتی کج در 1 پارت ............. | حجم: 976 کیلوبایت | فرمت: Rar لینک کمکی دانلود( Depositfiles )



علی بازدید : 26 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
90» دوشنبه با تلاش فردوسی‌پور برای صحبت كردن با یكی از مسئولان باشگاه پرسپولیس و گرفتن آخرین اطلاعات از وضعیت انتخاب سرمربی این تیم آغاز شد، اما رویانیان به دلیل بیماری پدرش گرفتار بود و دیگر مسئولان پرسپولیس هم حاضر به پاسخگویی در مورد این موضوع نشدند.

فونیكه سی، آقای گل نیم فصل برتر میهمان برنامه «90» بود. او كه در ابتدا به وسیله یك مترجم صحبت می‌كرد، بعد از چند دقیقه و با اصرار فردوسی‌پور راضی شد كه فارسی حرف بزند. مهاجم نفت آبادان در صحبت‌هایش گفت: سه سال است كه در ایران حضور دارم. رنگ موهایم همیشه زرد بوده و آن را به خاطر نفت زرد نكرده‌ام. پیروانی مربی خوبی بود، حالا كه مربی جدید آمده نمی‌توانیم درباره او قضاوت كنیم و باید حداقل یكی، دو ماه صبر كنیم و بعد كارش را ببینیم. من در فوتبال اروپا با دیگر دوستان مالیایی‌ام از جمله فردریك كانوته ، سیدو كیتا و دیارا دوستی دارم و هر چند روز یك بار با هم حرف می‌زنیم.



«90» این هفته در برنامه‌اش بخش دوربین «90» را نداشت، اما به جای آن كلیپی قدیمی و جالب از رابطه علی دایی و ناصر حجازی پخش كرد كه در آن دایی در سال 72 با یك رنو به خانه حجازی رفت تا از زحمات او تشكر كند. حجازی هم درباره دایی گفت: «من او را در تیم تاكسیرانی پیدا كردم و همان موقع دیدم كه چقدر با استعداد است. دایی روی هوا خوب بلند می‌شود و با توجه به این كه فردی تحصیل كرده هم هست، خیلی امیدوارم كه در آینده بازیكن بهتری شود و مردم هم او را دوست داشته باشند.»


در ادامه امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش روی خط آمد و با انتقاد از فدراسیون فوتبال و داوری‌هایی كه در چند هفته گذشته برای این تیم انجام شده، گفت: متاسفانه سازماندهی فوتبال ما واقعا ضعیف است. در حال حاضر وضع مالی داماش اصلا خوب نیست. با این حال مسئولان استان پشت ما را خالی نكردند و به ما كمك می‌كنند. اگر قبلا فدراسیون با ما برخورد می‌كرد، می‌توانستیم خودمان را جمع و جور كنیم، اما الان دیگر داماش شكننده است و اگر فدراسیون كاری كند، ما هم فرو می‌ریزیم.»


عابدینی ادامه داد: قبل از بازی با شاهین بوشهر اتفاق‌هایی افتاد و صحبت‌هایی را شنیدم كه واقعا دوست ندارم الان آن‌ها را مطرح كنم. حتی اگر به ما بگویند كه تیم شما حتما در این بازی برنده است، معنای این حرف می‌تواند این باشد كه ما اصلا نمی‌توانیم ببریم. اگر فدراسیون خودش را درست نكند، در چند روز آینده حرف‌هایی خواهم زد كه حتی ممكن است به قیمت تعلیق فوتبال ایران تمام شود. احكامی كه كمیته انضباطی صادر می‌كند، واقعا عجیب و غریب است.


عابدینی درباره وضعیت مهدوی كیا هم گفت: پرسپولیسی‌ها با مهدی تماس گرفتند و فكر می‌كنم شخصی كه تماس گرفته خود رویانیان بوده، البته اشكالی ندارد كه رویانیان به بازیكنانمان زنگ می‌زند، اما پس از محمد محمدی، مهدوی كیا دومین بازیكنی است كه پرسپولیسی‌ها به او زنگ زده‌اند. من با رفتن این دو بازیكن به پرسپولیس موافقت می‌كنم، اما به شرط‌ها و شروط‌ها. شرط ما این است كه مهدوی‌كیا را با هادی نوروزی معاوضه می‌كنیم، هر چند كه نوروزی در حال حاضر دوران مصدومیت را سپری می‌كند.


در ادامه مهدی مهدوی كیا هم روی خط آمد تا درباره آخرین وضعیت خود صحبت كند. هافبك داماش گیلان گفت: جلسه‌ای با عابدینی داشتم و صحبت‌های‌مان را با هم انجام دادیم. طی چند روز آینده تصمیم قطعی خودم را خواهم گرفت، اما من بعد از بازی نفت تهران صدایی در میان هواداران شنیدم كه دیگر احساس كردم ماندن من در رشت به صلاح نیست. هر چند كه در این فصل با هواداران رشتی رابطه خوبی داشتم. من بلافاصله بعد از آن اتفاق تصمیم گرفتم كه دیگر در داماش نباشم و وسایلم را زود جمع كردم و به تهران آمدم. برای كادر فنی، بازیكنان و تماشاگر داماش آرزوی موفقیت می‌كنم، اما من دیگر نمی‌توانم آنجا باشم. به هر حال من آدمی هستم كه اخلاق‌های خاص خودم را دارم و وقتی آن اتفاق افتاد، با خودم گفتم كه بهتر است خاطرات خوشم با هواداران در فوتبال باقی بماند. هنوز تصمیم قطعی برای ادامه فوتبالم نگرفته‌ام. همیشه اعلام كرده بودم كه دوست دارم زمانی فوتبال را كنار بگذارم كه شرایط خوبی دارم. با این حال صبح دوشنبه رویانیان با من تماس گرفت و برای آمدن به پرسپولیس به من پیشنهاد داد. در چند روز آینده تصمیم قطعی خودم را برای ادامه فوتبالم می‌گیرم.


«90» و فردوسی‌پور در ادامه شاهد صحبت‌های فتح‌الله‌زاده بودند كه درباره آخرین وضعیت فرهاد مجیدی صحبت‌هایی انجام شد. مدیر عامل استقلال گفت: مجیدی به ما گفت چند وقتی می‌شود كه اصلا حواسم به فوتبال نیست. دخترم هر شب زنگ می‌زند و دوست دارد كه كنارش باشم. البته ما پا روی اصولمان گذاشتیم و حتی به خاطر مجیدی حاضر شدیم كه او یك بازیكن پروازی باشد، اما ما هر چقدر اصرار می‌كردیم، مجیدی انكار می‌كرد. ما بیشتر به خاطر مسایل فنی از رفتن مجیدی ناراحت نیستیم، بلكه به خاطر محبوبیتی كه فرهاد به عنوان یك بازیكن خاص دارد، نگران هستیم. حتی به فرهاد گفتیم كه می‌توانی به طور ضمنی بروی و صحبت‌هایت را انجام دهی و این سه ماه را به خاطر استقلال تحمل كن، اما تا الان كه نتوانسته‌ایم او را متقاعد كنیم. دختر مجیدی فارسی نوشتن را بلد نیست و به همین دلیل نمی‌تواند در مدرسه‌های ایران ادامه تحصیل بدهد.


فتح‌الله‌زاده ادامه داد: مجیدی به احتمال قوی رفتنی است. برای كرار هم منتظر هستیم به ایران بیاید تا درباره‌اش تصمیم گیری كنیم. به احتمال قوی كرار به یكی از تیم‌های داخلی خواهد رفت ، چرا كه پیشنهادهای زیادی از آن‌ها دارد، اما ما ترجیج می‌دهیم كه كرار را به یك تیم خارجی دهیم. یك مهاجم خوب ارمنی و یك دفاع خوب انگلیسی را مدنظر داریم و در نیم فصل به خدمت بگیریم، ضمن این كه به رضا عنایتی هم علاقمندیم و امروز با باشگاهش مذاكره می‌كنیم.


سوال نظرسنجی برنامه «90» به انتخاب بهترین مربی نیم فصل از نگاه بینندگان مربوط می‌شد كه در پایان برنامه بیش از دو میلیون پیامك به برنامه ارسال شد كه مردم حسین فركی را با 47 درصد به عنوان بهترین مربی نیم فصل انتخاب كردند و پس از او هم پرویز مظلومی با 32 درصد قرار داشت، امیر قلعه نویی، عبدالله ویسی و ابراهیم قاسم پور هم در رتبه‌های بعد قرار گرفتند.

«90» و فردوسی‌پور با دادن وعده بررسی دلالی در فوتبال ایران در برنامه هفته آینده بینندگان را به تماشای این برنامه دعوت كردند.
علی بازدید : 28 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

» دانلود بازی زیبای Bigfoot Racing برای گوشی های موبایل با فرمت جاوا و با لینک مستقیم:

بازی جدید و زیبای Bigfoot Racing که به تازگی برای گوشی های موبایل با فرمت جاوا ساخته شده است ، هم اکنون در سایز ۳۲۰×۲۴۰ در سایت پرشین اسپورت آماده دانلود می باشد.

» جهت دریافت این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

----------------------------------

دانلود _ لینک مستقیم ................................................ مشخصات: حجم: 322 کیلوبایت| فرمت: Rar

لینک دانلود _ لینک کمکی ................................................... مشخصات: حجم: 322 کیلوبایت| فرمت: Rar


 

علی بازدید : 36 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

» دانلود بازی زیبای Shaolin Jump :

بازی بسیار زیبا Shaolin Jump که به تازگی توسط Digital Chocolate برای گوشی های دارای سایز تصویر ۲۴۰×۳۲۰, ۲۴۰×۴۰۰, ۲۴۰×۴۳۲, ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل عرضه شده است که هم اکنون این بازی زیبا با فرمت جاوا در سایت پرشین اسپورت آماده دانلود می باشد.

» جهت دریافت این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

----------------------------------

دانلود _ لینک مستقیم ............................................ مشخصات: حجم: 2.39 مگابایت | فرمت: Rar

لینک دانلود _ لینک کمکی ................................................ مشخصات: حجم: 2.39 مگابایت | فرمت: Rar


علی بازدید : 24 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فرهاد مجیدی با عقد قراردادی چهار ماهه به تیم فوتبال الغرافه قطر پیوسته است!
كاپیتان سابق آبی پوشان پایتخت، صبح امروز (چهارشنبه) در باشگاه الغرافه قطر، آزمون پزشكی داد. تیم الغرافه قطر یكی از تیم‌ های هم گروه تیم پرسپولیس تهران در لیگ قهرمانان آسیا است و به این ترتیب كاپیتان سابق استقلال تهران در این مسابقه ها، رو در روی پرسپولیس بازی خواهد كرد. پیشتر قرار بود، مجیدی به یكی از باشگاه های اماراتی بپیوندد اما ناگهان سر از قطر درآورد و با تیم الغرافه این كشور قرارداد بست!

-------------------------------------------------------------------------------

جدال دو تیم قعر جدولی را شب گذشته بولتون به سود خود به پایان رساند تا جای بلکبرن را در رده نوزدهم از آن خود کند.

در این بازی که در حضور بیش از 25 هزار تماشاگر ورزشگاه ایوود پارک و به میزبانی بلکبرن برگزار شد کوین دیویس در دقیقه 5 و نایجل ریو کوکر در دقیقه 30 دو گل بولتون را به ثمر رساندند. تک گل بلکبرن را هم یاکوبو آیگبنی در دقیقه 67 به ثمر رساند.

در دیگر دیدار شب گذشته دو تیم ولورهمپتون و نورویچ سیتی در پایان 90 دقیقه به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

در ادامه رقابتها امشب هفت دیدار دیگر برگزار می شود که برنامه آنها به شرح زیر است:
* آستون ویلا - آرسنال
* منچسترسیتی - استوک سیتی
* نیوکاسل وست برومویچ
* اورتون - سوانسی
* فولام - منچستریونایتد
* کوئینز پارک رنجرز - ساندرلند
* ویگان - لیورپول

جدول رده بندی:
1- منچسترسیتی 41 امتیاز
2- منچستریونایتد 39 امتیاز
3- تاتنهام 34 امتیاز (یک بازی کمتر)
4- چلسی 32 امتیاز
----------------------------------------------------
18- ویگان 13 امتیاز
19- بولتون 12 امتیاز (یک بازی بیشتر)
20- بلکبرن 10 امتیاز (یک بازی بیشتر)

-------------------------------------------------------------------------------

تیم ملی كشورمان با 616 امتیاز در میان تیم های آسیایی هم رده چهارم را به خود اختصاص داده است.
در بالای این جدول هم جایگاه ماه گذشته تیم ها حفظ شده است و پس از اسپانیا، هلند و آلمان در رده های دوم و سوم قرار دارند.

رده بندی تیم های برتر جهان به شرح زیر است:

1 اسپانیا

2 هلند

3 آلمان

4 اروگوئه

5 انگلیس

6 برزیل

7 پرتغال

8 كرواسی

9 ایتالیا

10 آرژانتین

رده بندی تیم ها برتر آسیایی هم به این شرح است:

1 ژاپن (19 جهان)

2 استرالیا (23 جهان)

3 كره جنوبی (32 جهان)

4 ایران (45 جهان)

5 چین (71 جهان)

6 ازبكستان (75 جهان)

7 عراق (78 جهان)

8 اردن (82 جهان)

9 عمان (85 جهان)

10 قطر (93 جهان)

-------------------------------------------------------------------------------

استقلال در لیگ یازدهم کاری بزرگ انجام داده و با کسب 36 امتیاز و گل آوراژ 13+ نتیجه‌ای قابل توجه اکتساب کرده است.
البته این اولین بار نیست که یک تیم ایرانی در لیگ برتر چنین نتایجی می‌گیرد. در لیگ 86 همتای سرخ استقلال نیز چنین امتیاز و چنین گل آوراژی داشت.
تفاوت کار استقلال 90 با پرسپولیس 86 در آن بود که سرخ پوشان با 28 گل زده و 15 گل خورده و گل آوراژ 13+ را رقم زدند، ولی آبی‌پوشان 30 گل زده و 17 گل خورده داشتند.

-------------------------------------------------------------------------------

‌لیستی که معلوم نیست چند درصد از آن تحقق خواهد یافت و اصلا چه کسی آن را تهیه کرده است. در هر صورت آخرین وضعیت و احتمال انتقال این بازیکنان به پرسپولیس در زیر به اختصار بررسی شده است.
1) هادی عقیلی: «قرارداد 5/1 میلیون دلاری با تیم قطری العربی مشکل‌ساز شده چرا که اگر قرار به جدایی هادی باشد این بازیکن یا باید بیشتر از نیمی از این مبلغ را ببخشد یا پرسپولیس آن را پرداخت کند.»
2) هادی تامینی: «ظاهرا مدیران پرسپولیس با سپاهانی‌ها تماس گرفته‌اند و این بازیکن منتظر صدور رضایتنامه است. تامینی از ملوان، تیم سابقش هم پیشنهاد دارد.»
3) محمدرضا خلعتبری: «با ابراز تمایل به بازگشت به لیگ ایران، همه چیز را به مذاکرات پرسپولیس و الغرافه واگذار کرده است، البته باید مسائل مالی قرارداد او را هم در نظر گرفت.»
4) میلاد زنیدپور: «عابدینی گفته در صورتی رضایتنامه این بازیکن را صادر می‌کند که بخواهد لژیونر شود اما زنیدپور دوست دارد به پرسپولیس بیاید.»
5) محمد غلامی: «رویانیان با عابدینی درباره او حرف زده اما تراکتورسازی هم غلام را می‌خواهد. ظاهرا ماندن یا نماندن عابدینی در داماش بستگی زیادی به حضور غلامی در پرسپولیس دارد و چنانچه مهندس از تیم رشتی برود شاید غلامی هم پرسپولیسی شود.»
6) مهدی مهدوی‌کیا: «اگر داماشی‌ها راضی به جدایی این بازیکن شوند؛ پرسپولیس، مهدی را می‌خواهد اما خود این بازیکن طی دو سه روز گذشته که از داماشی‌ها قهر کرده و حرفی از تیم آینده‌اش نزده است.»
7) مهرداد پولادی: «ظاهرا مسائل مالی تنها مانع از حضور او در پرسپولیس شده چرا که مسی‌ها برای صدور رضایتنامه‌اش یک میلیارد تومان می‌خواهند. با این وجود شاید پولادی ملی‌پوش اولین خرید قطعی پرسپولیس در نیم‌فصل باشد.»
8) محمد محمدی: «خودش گفته کارش با پرسپولیس تمام شده اما ظاهرا موانع مالی از سوی داماشی‌ها کار او را نیز برای جدایی از این تیم دشوار می‌کند. گفته می‌شود محمدی از سایپا هم پیشنهاد دارد.»
9) وحید طالب‌لو: «خودش هیچ اظهارنظری درخصوص حضور در پرسپولیس نکرده اما گفته می‌شود دنبال دریافت رضایتنامه است و بدش نمی‌آید اینطوری مقابل استقلالی‌ها و نامهربانی‌های‌شان بایستد.»
به غیر از این ها نام‌هایی چون علی انصاریان و محسن خلیلی و نفراتی همچون پژمان نوری و... هم مد نظر باشگاه قرار دارند اما هنوز مذاکرات با این نفرات جدی نشده است.


-------------------------------------------------------------------------------

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف در خصوص پرونده تجدید نظر خواهی باشگاه پرسپولیس درباره شیث رضایی و محمد نصرتی به رای شماره 724 کمیته انضباطی که در تاریخ 15 آبان 90 صادر شده بود، حکمش را به این صورت اعلام کرد:
"به این دلیل که عمل ارتکابی مرتکبین منطبق با بند یک ماده 42 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال نبوده است، حکم صادره از سوی کمیته انضباطی نقض و به استناد بند الف ماده 22 از همان آیین نامه، حکم بر محرومیت شیث رضایی به مدت 6 ماه و محمد نصرتی به مدت 4 ماه از شرکت در مسابقات رسمی فوتبال کشور و نیز هر یک به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی صادر شد."
به گزارش فارس پیش از این شیث رضایی با ۲۰ ماه و محمد نصرتی با ۱۰ ماه محرومیت از سوی کمیته انضباطی مواجه شده بودند.

علی بازدید : 34 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بلافاصله بعد از اینکه دنیزلی دیشب در آخرین برنامه تلویزنی اش در شبکه لیگ. تی وی خبر حضورش در پرسپولیس را تایید کرد، رسانه‌های نوشتاری و تصویری ترکیه خبر حضور دنیزلی را در پرسپولیس منتشر کردند.

حریت: دنیزلی به مستطیل سبز بازگشت

روزنامه حریت دراین باره نوشت: اسطوره فوتبال ترکیه که به مدت یک سال و نیم به عنوان مفسر تلویزیونی کار کرد، به مستطیل سبز باز خواهد گشت. وی که پیش‌تر سابقه همکاری با پرسپولیس را داشت، موافقت خود را برای تصدی مجدد پست سرمربیگری این تیم اعلام کرد. براساس این اعلام او حاضر به همکاری به مدت ۱۸ ماه شده است.

ملیت: بازگشت پس از مدت‌ها دوری

روزنامه ملیت، دیگر ارگان مطبوعاتی مهم ترکیه نیز خبر بازگشت مربی معروف ترکیه را در سایت خود درج کرد.این نشریه در گزارشی تحت عنوان « بازگشت مصطفی به مستطیل سبز» نوشت: یک مربی با تجربه و معروف همچون دنیزلی راضی شد پس از مدت‌ها دوری از نیمکت مربیگری بار دیگر در این کسوت ظاهر شود. نکته جالب در این میان بازگشت او به تیمی است در ایران که قبلا سابقه هدایتش را در اختیار داشته است. این نشریه افزود: در ایران دنیزلی دو تیم پاس و پرسپولیس را در سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ هدایت کرده است.

صباح: حضور در پرسپولیس پس از کار تلویزیونی

روزنامه صباح نیز نوشت: ‌دنیزلی که این اواخر شغل مفسری تلویزیون را برای خود پذیرفته بود، پس از مذاکره با باشگاه پرسپولیس ایران پذیرفت به مسئولیت و تیم سابقش بازگردد. این سایت افزود: این مربی کسی است که در تیم‌های گالاتاسرای، فنرباغچه و بشیکتاش، سه قطب فوتبال ترکیه افتخار‌آفرین بوده است.

تاجان‌اسپور: بازگشت پس از رفع مشکلات پزشکی

یک سایت ورزشی ترکیه نوشت: مربی معروف فوتبال این کشور پس از رفع مشکلات پزشکی اش به همکاری مجدد با تیم سابق ایرانی خود حاضر به همکاری شد. سایت تاجان‌اسپور که خبر موافقت دنیزلی با پرسپولیس را اعلام کرد، نوشت: دنیزلی به این خاطر از مربیگری دست کشید و به گزارشگری فوتبال روی آورد که مدعی بود یکسری مشکلات پزشکی دارد اما اکنون پس را کسب سلامتی خود، حاضر شد به میدان بازگردد و زمام امور تیم پرسپولیس را که قبلا در اختیار داشت، برعهده گیرد.

تلویزیون استانبول: مصطفی، گودبای ترکیه، سلام ایران

شبکه تلویزیونی استانبول نیز خبر بازگشت مصطفی دنیزلی را در سایت خود درج کرد. این سایت در گزارشی تحت عنوان «گود بای ترکیه، سلام ایران» نوشت: مصطفی دنیزلی با پذیرش مسئولیت پرسپولیس از فوتبال کشورش خداحافظی کرده و جدا شده و به فوتبال باشگاهی ایران با حضور در راس کادر فنی تیم پرسپولیس، سلام کرده است.


علی بازدید : 24 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



» نقد و بررسی بازی WWE All Stars:

سری بازیهای WWE کمپانی THQ حدود یک دهه که هر ساله به انتشار میرسند. گاهی شاهد دو یا چند عنوان طی یک سال بوده ایم.طی چند سال اخیر,آفت تکراری شدن به جان این عنوان افتاده و در کنار عقب ماندگی های آن از نظر فنی,جذابیت سابق کمرنگ کرده اند.WWE All Stars خود را به عنوان اثری جانبی معرفی می کند که قرار است طرفداران پروپا قرص را راضی کند,حال اینکهWWE AS بهترین عنوان چند سال اخیر برای دعوت دیگرا به دنیای کشتی کچ است.بهتر است هرچه خاطره از Smackdown vs Raw 2011 دارید را دور بزنید.WWE AS از نظر گرافیک و انیمیشن و گیم پلی یک سروگردن بالاتر است.

برای مشاهده کاور و مطلب بصورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

منبع


  • داستان

با ورود به منوی اصلی,بازی با مدلهای متحرک از ستارگان WWE از شما پذیرایی میکند.حرکات این مدلها در عین کمیک بودن,شباهت زیادی به حرکات اصلی آنها دارد که حس جالبی القا میکند.مودهای داستانی این بازی Fantasy Warfare و Path Of Champions هستند.در POC میتوانید با انتخاب سوپراستار,طی یک رقابت مرحله ای,به رقابت بپردازید.3مسیر برای این مود تعریف شده است.یکی از آنها شما را در مقابل Undertaker و دیگری Randy Orton و سومی شما را مقابل D-Generation-X قرار میدهد.گفتنی است که هدف شما در استوری با Undertaker کمربند World Champion و در استوری با Randy Orton کمربند WWE Champion و در استوری با DX کمبرند Tag Teamهست.مود Fantasy Warfare قالبی قدیمی دا با ظاهری جدید ارائه میدهد.این مود طی مسابقاتی متنوع,سوپراستارهای دهه ی اخیر را مقابل ستارگان و افسانه های کشتی کچ قرار میدهد.هر قسمت از این مبارزات طبق شباهت های ظاهری,توانایی ها یا قهرمانان مشابه تنظیم شده اند.هر قسمت از این مبارزات با یک ویدئو دراماتیک از دوران قهرمانی دو کشتی گیر آغاز میشود که به نوبه ی خود جالب توجه هستند.

  • گرافیک

مودهای تک مسابقه ای و قابل دستکاری بازی چندان متنوع نیستند و تک به تک و دو به دو,در کنار مسابقات قفس رنج آنها را تشکیل میدهند.گرافیک بازی دستخوش تغییر کرده است,همه چیز واضح تر و خوش رنگ تر شده است.فقط بازی تا حدودی از مشکل Anti-Aliasing رنج میبرد.سازندگان سرانجام منطقی عمل کرده و به جای جمعیت 3بعدی,تماشاچیان 2بعدی(اما با افکت بلور مناسب برای طبیعی سازی صحنه ها)طراحی کرده اند و درعوض,گرافیک و انیمیشن مهمترین قسمت بازی,یعنی داخل رینگ را ارتقا داده اند.ظاهر سوپراستارها حالتی کمیک دارد که تقریبا از آب درامدند.برای مثال مدلهای هالک هوگان و راک و تریپل ایچ خوب و جالب کار شده اند,در حالتی که Shawn Michaels فکی آویزان دارد که مانند اسب آبی شده است و یا Edge که شبیه سوسمار شده است!در اینجا اگر بخواهیم بگوییم که قصد سازندگان ساخت یک بازی کمیک بوده,با کاراکترها و احساسات جدی برخی کاراکترها جور درنیامده و جدی بودن بازی نیز با وجود مدلهایی مانند دو نمونه ی اشاره شده کاملا غیر قابل تایید است!پس نتیجه میگیریم در این قسمت اشتباه طراحی صورت گرفته است.خوب است به هیکل های عجیب و غریب کشتی گیرها به همین یک عنوان جانبی محدود بماند و ورود آن به عناوین اصلی میتواند پیش از پیش اعبار آنرا تخریب کند.

  • گیم پلی

تنظیم کنترل نیز دستخوش تغییر شده و بیشتر به بازیهای مبارزه ای شباهت پیدا کرده است.دو دکمه برای ضربات سنگین و سبک و دو دکمه برای فنون گرفتنی سبک و سنگین تعبیه شده اند.برای فنون گرفتنی از پشت سر در این بازی جایی وجود ندارد.با ترکیب ضربات سنگین و جهت عقب میتوانید یک ضربه فوق سنگین بزنید که نیاز به زمان مناسب دارد.دو نوار نیرو در بازی وجود دارد که یکی برای Finisher و دیگری برای Signature هست .با ضربات بیشتری که به حریف میزنید نیروی زیادی جمع میکنید.خط سلامتی نیز به بازی هم اضافه شده که در عین ترغیب بازیکنان به بهتر بازی کردن,مشکل سابق بازی,که مدت زمان بیش از حد برخی مسابقات راحل میکند. حرکات Signature به ترکیب مورب دکمه های X,B,A,Y الصاق شده اند.فینیشرها با ترکیب دو دکمه ی تریگر عقبی ذخیره شده و با تکرار آن انجام میشود.در گذشته اجرای فنون تمام کننده های High Flyer ها,که به نوعی ورزشکاران آکروبات بازWWE به حساب می آیند. چندان ساده نبود.باید بعد از رها کردن حریف روی زمین,به بالای گوشه ی رینگ رفته و از آنجا اقدام می کردید.

  • کلام آخر

این بازی تا جایی که تونست یک بازی آرکید و کمیک را ارائه داد و واقعا بعضی از اشتباهاتی را که در سری SVR را جبران کرد.این بازی یاد و خاطرات Smackdown 2002 را زنده کرد که تا مدت ها گیمر ها را میخکوب میکرد.

سازنده: THQ San Diego

ناشر: THQ

سبک: Sport-Wrestling

پلتفرم: PS3 | Xbox 360 | PSP | Wii

کاور: Xbox 360 | PS3 | Wii | PSP

تاریخ انتشار:فروردین 90

raw

علی بازدید : 29 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)




نتایج کوتاه دابلیو دابلیو ای ماندی نایت راو 19 دسامبر 2011 :

در دبلیو دبلیو ای ماندی نایت راو این هفته که در تاریخ 19 دسامبر 2011 برگزار شد ، مسابقات زیبا و مهیجی انجام شد و اتفاقات جالب و مهمی رخ داد که در پست های بعدی بصورت کامل به شرح آن خواهیم پرداخت.

در اولین مسابقه رندی اورتون در مقابل وید برت قرار گرفت. در دومین مسابقه آلیشیا فاکس در مقابل بث فونیکس قرار گرفت. در سومین مسابقه شیمس در مقابل جیندر ماهال قرار گرفت. در چهارمین مسابقه تگ تیم مچ پریمو و اپیکو در مقابل تگ تیم مچ برادران یوسوز قرار گرفتند. در مسابقه پنجم سانتینو مارلا به مصاف کودی رودز رفت. در ششمین و آخرین مسابقه این هفته تگ تیم مچ دمیز و دالف زیگلر و آلبرتو دلریو در مقابل تگ تیم مچ زاک رایدر و دنیل برایان و سی ام پانک قرار گرفتند.

جهت مشاهده خلاصه نتایج مسابقات دبلیو دبلیو ای ماندی نایت راو 19 دسامبر 2011 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. و همچنین جهت دریافت عکس های مسابقات این هفته به وبسایتی که در ادامه مطلب معرفی شده مراجعه فرمایید.

منبع



http://download-video-of-wrestling.mihanblog.com/post/764

با استفاده از آدرس بالا می توانید وارد وب سایتی شوید که عکس های مسابقات را برای دانلود قرار داده است.

 




نتایج مسابقاتی که در ماندی نایت راو این هفته برگزار گردید:

مسابقه اول: رندی اورتون در مقابل وید برت ....................... برنده مسابقه: رندی اورتون

مسابقه دوم: آلیشیا فاکس در مقابل بث فونیکس ................ برنده مسابقه: آلیشیا فاکس

مسابقه سوم: شیمس در مقابل جیندر ماهال .................... برنده مسابقه: شیمس

مسابقه چهارم: تگ تیم مچ ........................................ برنده مسابقه: تگ تیم مچ پریمو و اپیکو

مسابقه پنجم: سانتینو مارلا در مقابل کودی رودز ................. برنده مسابقه: کودی رودز

مسابقه ششم: تگ تیم مچ شش نفره ........................... برنده مسابقه: تگ تیم مچ زاک رایدر و دنیل برایان و سی ام پانک


 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 411
  • بازدید کلی : 6,606