loading...
دانلود رایگان نرم افزار
علی بازدید : 27 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

 لئوناردو داوینچی - آناتومی

- آناتومی انسان، طراحی توسط لئوناردو داوینچی، بین سال‌های ۱۵۰۹ تا ۱۵۱۰:در زمانه‌ای که کمتر کسی به صورت روشمند درون و برون بدن انسان را مورد بررسی قرار داده بود، هنرمند دوره رنسانس -لئوناردو داوینچی- دست به کار شد و ۲۰۰ طراحی از سیستم اسکلتی و ماهیچه‌ای بدن انسان کشید. این تصاویر نه‌تنها زیبا هستند، بلکه در زمره دقیق‌ترین طراحی‌های انجام شده از بدن انسان، در اروپا، تا آن دوره زمانی هم قرار دارند.

داوینچی با آمیختن مشاهدات علمی با هنرش، به ایجاد آناتومی مدرن کمک کرد.

علی بازدید : 23 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
  • God OF War 4 حالت دونفره خواهد داشت
بازی انحصاری و محبوب سونی که God OF War که فعلا خبری از عرضه نسخه چهارم ان به گوش می رسد اما هنوز به طور رسمی تایید نشده است. یکی از مجله های بازی های رایانه ای اعلام کرده است که God OF War 4 حالت دو نفره خواهد داشت. همچنین اعلام شده است که این بازی در حال ساختن است و احتمالا زودتر یعنی در سال 2012 وارد بازار خواهد شد در سری جدید این بازی Kratos و بردارش Deimos به صورت تیمی در بازی هستند.

  • مراحل جدید برای Battleduty Modernfield 3
این بازی در نهم دسامبر برای iOs عرضه شد و قیمت آن 1 دلار بود اما حالا شرکت سازنده اعلام کرده است که قصد دارد به زودی مراحل جدیدی را برای این بازی به صورت رایگان منتشر کند این بازی مخلوطی از بازی Call OF Duty:MW و بازی Battlefield 3 است.

  • GTA V در سال 2012 رکورد Call OF Duty را خواهد زد
پیش بینی شده است که در سال 2012 که بازی GTA V منتشر خواهد رکورد COD:MW3 را هم خواهد زد و به عنوان بزرگ ترین بازی در سال 2012 مطرح خواهد شد. یکی از سازندگان بازی گفته است ما می دانیم بازی COD هر ساله در حال بهتر شدن است اما بازی که COD را به زانو در می اورد بازی نیست جز GTA V؟

  • 3DS با ظاهر Metal Gear Solid
کوجیما از معروف ترین بازی ساز های جهان در توییترش اعلام کرد که کنسول دستی 3DS با ظاهر بازیMetal Gear Solid عرضه خواهد شد. بازی Metal Gear Solid در تاریخ 8 مارس جاری همراه با این ظاهر جدید برای این کنسول عرضه خواهد شد.

  • شکایت Activision از EA
در درگیری این دو شرکت معروف بازی سازی که همچنان ادامه دارد. ماجرا از آن جا شروع شد که دو نفر از بنیان گذاران Infinity Wards ازActivision به خاطر ندادن حقوق ان ها در ساخت بازی MW2 شکایت کردند همچنین Activision از EA شکایت کرده است و گفته است که EA باعث شده است بازی COD:Black Ops تخریب شود و در اقدامی به جذب کارکنان Infinity Wards کرده است.

علی بازدید : 43 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر سال 1390 تا کنون


# : احتمالی

تیمبازیکنان ورودی به تیمبازیکنان خروجی از تیم
استقلال تهرانحسن غریب ملکی# - جی لوید ساموئل# - رضا عنایتی#- گوران جورکوویچ - مهرداد پولادی# - فرشید طالبی#فرهاد مجیدی - جاسم کرار# - ولید علی
سایپا
سپاهان فرزاد حاتمی
راه آهن شهرری
تراکتور سازیعقیل اعتمادی - میلاد فخرالدینی# - حدادی فر - فرزاد حاتمیعباس محمدی
فولاد خوزستانسعید قدمی
مس کرمانآلجوشا وژنوویچ - پورخسروانی# - جاسم کرار#
میلاد فخرالدینی - مهرداد پولادی# - محسن بیاتی نیا# - بیژن کوشکی - کارلوس سالازار# جرج مورات#
شاهین بوشهرمحسن بیاتی نیا#علی انصاریان - میثم منیعی -محسن حمیدی - هادی شکوری#- پورخسروانی#
صبای قممجید حیدری - علی میرشفعیان# - ابوالفضل ابراهیمی# - علی مولاییرضا عنایتی#
داماش گیلانمهدی مهدوی کیا#
فجر سپاسیمجید حیدری
پرسپولیسمهدی مهدوی کیا#- مهرداد پولادی# - ایمن زاید - سعید قدمی - محمدرضا خلعتبری#- هادی شکوری#علیرضا حقیقی
ذوب آهنحدادی فر - فرشید طالبی#
ملوان بندرانزلیمجتبی انصافی
شهرداری تبریز
نفت آبادانعماد زاتاراروح الله عرب - حجت چهارمحالی
مس سرچشمهجان کالینز - جرج کروسفسکی - یاروسلاو کروشلنیتسکی علی مولایی
نفت تهران

زمان نقل و انتقالات نیم فصل از 29 آذرماه 90 تا 14 دی ماه 90 است.

علی بازدید : 28 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
خداوکیلی کدوم وب این همه مطالب رو در طول ساعت یا حتی 1روز میزاره؟
علی بازدید : 37 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

| دانلود فیلم Blitz 2011 با لینک مستقیم |


affiche Blitz 2011 1 دانلود فیلم Blitz 2011


ژانر: هیجانی

کیفیت: BluRay 720p – خارق العاده

فرمت: mkv

امتیاز: ۶٫۹/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

کارگردان : Elliott Lester

بازیگران : Jason Statham, Paddy Considine , Aidan Gillen

خلاصه داستان : یک پلیس خشن مامور میشود به پیگیری قتل های زنجیره ای که با هدف قراردادن افسران پلیس انجام میشود……


 


علی بازدید : 28 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
  • تاریخ عرضه اولین DLC بازی MW3 مشخص شد
اولین DLC بازی MW3 در تاریخ 24 ژانویه 2012 برای X360 داران وکسانی که اکانت Call of Duty Elite دارند عرضه خواهند شد این DLC ابتدا برای X360 عرضه می شود هنوز تاریخ دقیق برای عرضه این DLC برای PS3 و PC اعلام نشده است تاکنون هیچ یک از بازیکنان محتویات این DLC را ندیده اند سه استودیوی در حال کار بر روی این DLC هستند Activision اطلاعات بیشتری از این DLC را در تاریخ ژانویه 2012 اعلام خواهد کرد.

  • تاریخ عرضه All Zombies Must Die
این بازی در تاریخ 29 دسامبر از طریق Xbox Live Arcade عرضه خواهد شد قیمت این بازی 800 ماکروسافت پوینت است نسخه PS3 این بازی هم در تاریخ 4 ژانویه از طریق Playstion Netwok عرضه خواهد شد عرضه این بازی برای PC تاکنون اعلام نشده است.

  • تخفیف EA
EA تصمیم گرفته است اخر این هفته نسخه PC بازی Battlefield 3 را با 50 درصد تخفیف از طریق Origin عرضه کند در حالت عادی قیمت بازی 40 پوند است که با این تخفیف می توان با نصف قیمت این بازی را خرید همچنین بقیه بازی از قبیل Fifa12 .NFS The Run .Crysis 2 و...از طریق Originمی توان با نصف قیمت خرید این تخفیف ها تا 2 ژانویه ادامه دارد.

  • عرضه DMC HD Collection روی کنسول ها
کپکام از انتشار سه بازی Devil May Cry برای PS3.X360 در اوایل سال 2012 خبر داد این بازی شامل قسمت اول این بازی بر روی PS2 است قسمت اول این بازی در سال2001 منتشر شد قسمت دوم بازی در تاریخ 2003 وارد بازار شد و قسمت سوم این بازی هم در سال 2006 و چهارمین قسمت از این بازی در تاریخ 2008 عرضه شد برای PC و کنسول های نسل جدید عرضه شد حالا سه قسمت اول این بازی در بازی به نام Devil May Cry HD Collection عرضه خواهد شد.

علی بازدید : 39 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

| دانلود انیمیشن ۲ Happy Feet بالینک مستقیم |

happy2 دانلود انیمیشن Happy Feet 2

ژانر:کمدی , خانوداگی،انیمیشن

کیفیت:Cam rip – پرده سینما

امتیاز:۵٫۸/۱۰

تاریخ انتشار:۲۰۱۱

کارگردان:George Miller

بازیگران:Elijah Wood, Robin Williams and Pink

خلاصه داستان:دتها از زمانی که مامیل به دلیل بد بودن صدایش از پنگوئن های دیگر جدا شد و سفر شگفت انگیزی را شروع کرد می گذرد.حالا مامبل با دختر مورد علاقه اش گلوریا ازدواج کرده و آنها صاحب فرزندی شده اند که او نیز به مانند پدر و مادرش استعدادهای نهفته ایی در خود دارد.


 




علی بازدید : 28 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
پروموی ابتدای شوء:
در ابتدا تم سانگ سی پانک در آرنا پخش شد اما جان لورینایتیس با تی شرت پانک وارد آرنا شد. وی که حرکات پانک را نیز تقلید کرده بود، پس از معرفی خود گفت: امشب یک چیز انتظار میرود! من "آقای هیجان" هستم و می توانم شوء را منفجر کنم! به من گفته شده که دوران طلائی جدید من در راه است. وی ادامه داد امشب، شیکاگو هستیم و من به افتخار سی ام پانک، تی شرت او را پوشیدم! حالا در اینجا موزیک پانک بار دیگر زده شد و این بار خود وی با تشویق شدید یونیورس وارد رینگ شد. وی گفت: لورینایتیس در تلاش است که یک واکنش منفی از من ببیند! یک سوال وجود دارد که بدون جواب است! "چگونه من از زدن کیک به صورت تو جلوگیری کنم؟ لورینایتیس پاسخ داد: من رئیس تو هستم و ممکن است که تو را اخراج کنم! من برای مشاجره با تو اینجا نیامدم و از من چندین کلاس مدیریت گرفته شده است! زمان کنونی، هالیدی است و من من میخواهم به تو هدیه ای برای تعطیلات بدهم که هرگز انتظار نداری. امشب سی ام پانک متوقف و مسابقه ای نخواهد داشت!! لورینایتیس در حالی که تماشاگران به شدت در حال بووو کردن بودند، گفت: چه کسی می توانست این را پیش بینی کند؟ پانک گفت: هر کس میگوید که لورینایتیس نمی تواند غیر قابل پیش بینی باشد!! لورینایتیس گفت: به یونیورس گوش بده که آنها رقابت تو را میخواهند! امشب پانک یک مسابقه خواهد داشت یا ممکن است سه مسابقه! اگر هر یک از حریفانت، امشب تو را شکست دهند یک تایتل شات برای راء هفته آینده خواهند گرفت! پانک پرسید که چه اتفاقی خواهد افتاد که من با سه نفر از بچه ها بازی کنم؟ من متفکر روبه جلو نیستم اما خوش بختانه برای همه هستم! در حال حاضر در شیکاگو من چهار مسابقه در یک گاونتلت مچ خواهم داد و اگر سه بازی نفر اول را ببرم، در بازی چهارم میخواهم با تو روبه رو شوم!! لورینایتیس گفت: این نمی تواند عادلانه باشد که یونیورس شعار "تو نمی توانی جلوگیری کنی" سر دادند! این بیزینس خوبی برای من نیست که قهرمان تایتل را به شرب و شتم بگیرم!! پانک گفت: تو گفتی به صدای یونیورس گوش بده! حالا از یونیورس میخواهم که اگر موافق بازی من و لورینایتیس هستند، اعلام کنند! لورینایتیس در پایان اعلام کرد که هیچ جایگزینی باقی نمانده است و تو می توانی فعالیت خود را ادامه دهی!

مسابقه اول: بوکرتی در مقابل کودی رودز .......................... برنده مسابقه:
بوکرتی
رودز در اجرای راند هاوس کیک ناموفق بود و اسکیسور کیک را از بوکر دریافت کرد و پین شد.
» پس از پایان بازی، بوکر حرکت مخصوص خود" اسپینارانی" را اجرا نمود.

بک استیج با زک رایدر:
در لاکر روم، رایدر در حال صحبت کردن با جان سینا است که سینا خطاب به رایدر گفت: تو چیزی به من مدیون نیستی! تمام این اتفاق ها به خاطر رایدر افتاد. رایدر به مدت چهل و چهار هفته منتظر پی پر ویو تی ال سی بود. هر تصمیم گیرنده در دابلیو دابلیو ای بود اما او به ترس خود گوش نداد! رایدر قهرمان تایتل ایالات متحده است چون به هر چیزی گوش نکرد. رایدر گفت: یک فرصت دیگر، کریسمس است که به حقیقت قهرمانی خود برسد! سپس وی درباره کین از سینا پرسید که سینا گفت: کین در دو هفته گذشته به من حمله کرد. اگر کین امشب هر کجای این ساختمان باشد، در آخرین راء سال او را با ضربات سنگین و صدای بلند مواجه خواهم کرد!!

بک استیج با جان لورینایتیس:
در اتاق لورینایتیس، وی در حال صحبت کردن با تلفن همراه خود است و دیوید اوتانگا نیز در کنار او حضور دارد. لورینایتیس در حال صحبت کردن با برودس کلای بود که به اوتانگا گفت که کلای هفته آینده در راء خواهد بود! سپس بیگشو وارد اتاق شد و لورینایتیس ویدئوی زدن پانچ بیگشو به اوتانگا در اسمکدان قبل را برای وی پخش کرد! بیگشو گفت: من میتوانم در هر روز هفته با یک دست خود و در حالی که دست دیگرم بسته باشد، اوتانگا را ناک اوت کنم!! لورینایتیس گفت: اگر اوتانگا شکایت خود را فراموش کند، امشب در چنین بازی مقابل بیگشو قرار خواهد گرفت. بیگشو در پایان گفت: یک غول با یک بازو بهتر از هر وکیل از خود راضی و بدون بی.ضه است!!! سپس بیگشو دست خود را برای ترساندن اوتانگا به شکل زدن پانچ جلو برد که اوتانگا به پشت لورینایتیس پناه آورد!

مسابقه دوم: میکسد تگ تیم مچ ................................... برنده مسابقه:
ایو تورس در مقابل زک رایدر
» در این بازی فیس ها در مقابل تایسون کید و ناتالیا قرار گرفتند.
رایدر و ایو همزمان یک بروسکی بوت به حریفان خود زدند و رایدر با اجرای راف رایدر روی کید موفق به پین شد!

پروموی جان سینا:
در ادامه تم سانگ جان سینا پخش شد و او با واکنش منفی مردم شیکاگو به رینگ آمد! پس از پخش ویدئوی حمله شدید کین به سینا در راء گذشته، جان گفت: من نمی توانم بگویم که "پسر مورد علاقه شیکاگو" هستم! گاهی اوقات شیکاگو به من شور میدهد اما گاهی مواقع نیز چیزی بیشتر از شور! نکته جالب این است که بووو سینا به شدت همچنان ادامه دارد! سینا گفت: سحر و جادو در این ساختمان وجود دارد که من آن را دیدم و در اینجا زندگی میکند! شیکاگو میزبان سه رسلمنیا و حضور ادی گوئررو و هال اف فیمر شدن او بوده است! حال یونیورس به شدت "ادی" را فریاد می زنند! سپس یکی از بزرگترین لحظات در تاریخ WWE را شاهد بوده است که سی ام پانک با برد من و با تایتل قهرمانی اینجا را ترک کرد. سینا ادامه داد: احتمالا حکم مرگ من توسط یکی امضاء شده است که او شیطان مورد علاقه شیطان است!! امشب شما خواهید دید: جان سینا ورسز کین!! در اینجا موزیک دمیز زده شد و او گفت: برای دیدن سینا نیامدم و آمدم حقیقتی را بازگو کنم! همه می دانند که سال 2011، سال د میز بود! من در مین اونت رسلمنیا، سینا را بردم. در حقیقت این یک برد آلوده بود چون هر کس میگوید که در اثر ضربه د راک، من برنده شدم! در اینجا یونیورس به شدت د راک را تشویق میکنند. میز ادامه داد: میخواهم تصویری ماندگار در سال 2011 با ایستادن روی سینه جان سینا داشته باشم! سینا نیز گفت: خفه شو و آماده بازی بشو! ما به یک داور نیاز داریم!

مسابقه سوم: جان سینا در مقابل د میز ............................ برنده مسابقه:
جان سینا
در اوایل بازی میز از رینگ فرار کرد و داور نیز با قانون کانت اوت، سینا را برنده بازی اعلام کرد!
» میز در حال گفتن صحبت های خود پشت میکروفون بود که میگفت: من هر زمان که بخواهم میتوانم تایتل WWE را داشته باشم و چون در رسلمنیا سینا را مغلوب کرده بودم، نیازی به این بازی نیست! من با سر بالا راه میروم و سال 2011 را به پایان میرسانم چون من د میز، من .... در اینجا موزیک آرتروث زده شد و او به سرعت به سمت میز رفت و به او حمله کرد. تروث سر میز را چندین بار به میز گزارشگران کوبید و سپس وی را به سمت پله کنار رینگ پرتاب کرد. تروث گفت: من می توانم همین حالا این دوستی را به پایان برسانم اما سرگرم کننده آن را چی؟ هر دوشنبه برای من کریسمس است چون وقت خود را صرف زدن دمیز میکنم و لیتل جیمی هم جواب مثبت داده است!! تروث به همین ترتیب که پشت سر هم پانچ به میز وارد میکرد، بطری آبی را برداشت و با آن ضربه محکمی به سر او زد که موجب زخمی شدن اندک در بالای دهان میز شد!

مسابقه چهارم: بیگشو در مقابل دیوید اوتانگا ....................... برنده مسابقه:
بدون برنده
» در این بازی یک دست بیگشو به پشت وی بسته شده بود!
بیگشو پس از زدن یک هدبات، اوتانگا را به بیرون رینگ پرتاب کرد که در اینجا موزیک مارک هنری زده شد و وی وارد رینگ شد. بیگشو در تلاش برای باز کردن دست خود بود که هنری یک ضربه به او زد و وی را به زمین انداخت! سپس موزیک دنیل برایان زده شد و او از تاپ روپ بالا رفت اما هنری متوجه شد و برایان هم منصرف شد و در برگشت، بیگشو گلوی هنری را گرفت ولی اوتانگا دخالت کرد و بیگشو یک چوک اسلم به اوتانگا زد!

پروموی آلبرتو دلریو:
در ادامه موزیک دلریو زده شد و او در حالی که روی یک ویلچر نشسته بود، توسط ریکاردو رودریگز به استیج آمد! دلریو گفت: این یک تراژدی است. مردی که همه چیز را در سال 2011 برد؛ رویال رامبل، مانی این د بنک و دو بار قهرمان تایتل WWE، مردی که کلاس و افتخار را به WWE آورد، مصدوم شده است! دچار یک جراحت دردناک شده است و رنج میبرد! کشاله ران او به طور کامل پاره شده است. با مردم بودن اشتباه است و احساسات آنها ارتباطی به من ندارد چون من به زودی برخواهم گشت! حالا بلاتوئینز وارد آرنا شدند و گفتند: جمعیت باید به احترام با آلبرتو رفتار کنند! سپس بلا ها در بالای سر دلریو به مشاجره پرداختند که دلریو فریادی سر آنها زد و گفت: یک چیز را وعده میدهم و آن این است او برخواهد گشت شریرتر از قبل! من از خود مراقبت میکنم تا مجددا تایتل WWE را بگیرم!

مسابقه پنجم: گاونتلت مچ .......................................... برنده مسابقه:
دالف زیگلر
در بازی اول پانک موفق شد با زدن کیک سنگین خود جک سواگر را پین کند.
در مسابقه دوم در برابر دالف زیگلر، در اوایل بازی جان لورینایتیس وارد آرنا شد و به کنار رینگ آمد و در همین حین هم پانک فینیشر خود را به زیگلر زد اما لورینایتیس به داور گفت چون تو ندیدی، ویکی گوئررو و جک سواگر از کنار رینگ بن میشوند! سپس لورینایتیس، پانک را صدا زد و درباره بازی پیشنهادی او بین پانک و خودش میخواست صحبت کند که ناگهان زیگلر، زیگ زاگ را از پشت سر اجرا کرد و نامبر وان کنتندر شد! شادی پس از برد زیگلر که تایتل را تا استیج با خود برد، در نوع خود جالب بود!

پروموی کین:
در مین اونت شوء موزیک کین زده شد و "بیگ رد مانستر" وارد رینگ شد. وی پس از برداشتن ماسک ایرون من خود، گفت: شما در حال تمشای چهره واقعی من هستید! این ذات من است که ممکن است یک ماسک آن را بپوشاند! اما اینکه من از یک زندگی دوم بیدار میشوم، دروغ است! در اینجا موزیک جان سینا زده شد و وی وارد آرنا شد اما به دستور کین، انفجار آتشی جلوی سینا اتفاق افتاد و کین به وی گفت: صبر کن! وی ادامه داد: سینا می خواهد بداند که چرا من او را انتخاب کردم؟ پاسخ آن ساده است! سینا باعث شده است که همه مردم گمراه شوند. سینا آنها را به "ریس آبو هیت" ارتباط میدهد اما این یک استدلال غلط است! کین گفت: این جهان، مکانی تاریک و تیره است؛ این برای نفرت "هیت" است! انسان ها نفرت انگیز طبیعت هستند و در عمق همه تنفر وجود دارد! ریس آبو هیت، این یک افسانه جعلی توسط سینا است که تدام دارد! در ادامه صحبت های کین باعث شد که یونیورس "جان سینا" را فریاد بزنند! کین گفت: سینا ضعیف تر از رشد یک گیاه است چون نمی تواند افسانه خود را تحقق ببخشد! او هرگز نمی تواند واقعا آزاد باشد تا زمانی که این حقیقت را انکار کند! کین ادامه داد: من قصد دارم به تو کمک کنم، سینا! همه این مردم می خواهند به تو کمک کنند تا در مسیر روشنی قدم برداری!! تصویر بعدی که سینا در سال 2011 دارد، آخرین چیزی است که او خواهد شنید! سپس تمام آرنا شعار "لتس گو سینا، سینا ساک.س" را سر دادند!! کین نیز پس از ثانیه هایی شروع به گفتن "سینا ساک.س" برای چندین بار پیاپی شد!! شوء در حالی به پایان رسید که شعارها ادامه دارد و سینا نیز سر خود را پاینن گرفته است!


علی بازدید : 73 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

| دانلود فیلم Torrente 4: Lethal Crisis 2011 با لینک مستقیم |

Torrent دانلود فیلم Torrente 4: Lethal Crisis 2011

ژانر:اکشن،کمدی

کیفیت:Bluray 720 – فوق العاده

امتیاز: ۵٫۲/۱۰

تاریخ انتشار:۲۰۱۱

زبان:انگلیسی

کارگردان :Santiago Segura

بازیگران :Santiago Segura, Kiko Rivera, Maria Lapiedra

خلاصه داستان:تورنت قهرمان فیلم که توسط GFC تحت تعقیب است برای ….


 






تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 396
  • بازدید کلی : 6,591