loading...
دانلود رایگان نرم افزار
علی بازدید : 27 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با احترامی که برای تیم حریف قائلیم، با یک بازی منطقی و حساب شده محکوم به برد راه آهن هستیم.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محسن عاشوری در کنفرانس خبری پیش از دیدار با راه آهن از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: بازی فردا (پنجشنبه) برابر راه آهن از این جهت برای ما خیلی مهم است که اگر بتوانیم نتیجه بگیریم و بازی بعدی را هم به امید خدا در تهران برابر فولاد موفق باشیم شرایط مان در جدول رده بندی بهبود خواهد یافت.

وی افزود: ما از ابتدا به عنوان یک ورزشکار در رشته فوتبال با سختی و مشکل بزرگ شده ایم و فکر می کنم برای همین کار ساخته شده ایم. از زمانی که فوتبال را شروع کردیم به ما یاد دادند که تلاش کنیم و زحمت بکشیم، همانطور که بازیکنان ما با تلاش و زحمتشان در بازی فردا نمایش قابل قبولی را ارائه خواهند داد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد سوالی مبنی بر اینکه آیا شما نفر اول تیم هستید یا سومدیک، گفت: باشگاه مرا به عنوان راس کادر فنی معرفی کرده است، منتهی حقیقت این است که سومدیک مربی خیلی بزرگی است. وی مربی تیم ملی غنا بوده و در بوخوم هم کار کرده و به عنوان دستیار نیز در تیم های هامبورگ و دورتموند با مربیان بزرگی همکاری داشته است.

وی افزود: سومدیک همچنین در ترکیه نیز طی دو سال سرمربیگری تیمی از آنکارای ترکیه را که در لیگ برتر حضور داشته، فعالیت کرده است. وی مربی شناسنامه داری است و من شخصا روی اطلاعات و تجربیات ایشان حساب ویژه ای باز کرده ام و هیچگاه خودم را به عنوان سرمربی این کادر فنی نمی دانم ولی به خواست باشگاه احترام گذاشته و قبول مسئولیت کرده ام، منتهی ما یک تیم و اکیپ هستیم که با هم کار می کنیم. از کادر فنی گرفته تا بازیکنان، من حتما از نظرات بزرگان تیمم استفاده می کنم که در این دو بازی بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد مصدومان تیم گفت: مصدومان ما همان ها هستند و فقط جواد کاظمیان را که به دلیل دو کارته بودن در اختیار نداشتیم، در این بازی می توانیم از او استفاده کنیم.

عاشوری در مورد کناره گیری حمید استیلی اظهار داشت: طی صحبتی که ماه قبل با مدیر عامل باشگاه داشتم به این نکته تاکید کردم که حمید استیلی سرمایه این مملکت است و تمام مراحل فوتبال را گذرانده، از بازی گرفته تا مدارج بالای مربیگری و انصافا تلاش فراوانی برای موفقیت تیم پرسپولیس انجام داد، منتهی طبیعی است که مربی و کادری که نتیجه نمی گیرند، مورد تعویض قرار گرفته و این مسئله در فوتبال طبیعی است. علاوه بر اینکه مدیر عامل پرسپولیس نیز برای حفظ حمید استیلی تلاش زیادی داشت اما نشد. استیلی مربی با دانشی است که می تواند سال های سال به فوتبال این مملکت کمک کند.

محسن عاشوری در خصوص نتیجه دو بازی باقی مانده از نیم فصل اول و تاثیر آن بر حفظ کادر فنی در نیم فصل دوم گفت: تا آنجایی که تجربه من اجازه می دهد باید بگویم برای اینکه یک تیم موفق باشد باید یک مجموعه موفق داشته باشد. نمی توان به صرف داشتن یک مربی با کلاس و با دانش یا گران قیمت شما انتظار داشته باشید که تیم تان موفق باشد. بازیکنان ابزار مربی هستند. کادر فنی، هواداران، تیم پشتیبانی، مدیریت و کمیته فنی متاسفانه امسال در باشگاه پرسپولیس هماهنگ عمل نکرده و عملکرد خوبی نداشتند که آن هم بنا به دلایل مختلفی بود.

وی افزود: تغییر و تحولات انجام شده در مدیریت و کادر فنی در اول فصل لطمات زیادی را متوجه باشگاه کرد و در حال حاضر نیز آمدن یک مربی خارجی می تواند مسکن خوبی باشد اما از نظر من، درمان قطعی نیست.

محسن عاشوری در مورد سوالی در خصوص انتقام پرسپولیس از دایی تصریح کرد: کلمه انتقام در این مورد اصلا درست نیست چرا که علی دایی بجز کسب موفقیت برای پرسپولیس و فوتبال ایران هیچ کاری نکرده که ما بخواهیم از این کلمه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: علی دایی در مقطعی مربی پرسپولیس بوده و دو جام قهرمانی برای این باشگاه آورده است و طبق آمار زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است. در ابتدای فصل و قبل از اینکه مسئولیتی از سوی باشگاه به من پیشنهاد شود، علی دایی را بهترین گزینه برای مربیگری پرسپولیس اعلام کردم، چون یک سال و نیم با این تیم کار کرده بود و بهتر از هر کسی نقاط ضعف و قوت آن را می شناخت و می توانست بهترین تصمیمات را در مورد پرسپولیس اتخاذ کند.

عاشوری گفت: دایی برای فوتبال مملکت ما زحمات زیادی کشیده است. بارها این افتخار ملی را برای بازیکنانم مثال زده ام و شهامت و جنگندگی وی را در بازی های رسمی و بین المللی مثال زده ام که چگونه با تلاش خود توانسته در هر زمینه ای که وارد شده موفق شود. از درس و فوتبال گرفته تا تجارت، دایی انسان موفقی است و از آدم موفق باید انتظار خصوصیات مثبت داشت.

مربی پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم در بازی برابر راه آهن، فوتبال قابل قبولی را به نمایش بگذاریم و رضایت مندی هواداران مان را جلب کنیم.
 
برچسب ها پرسپولیس ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 443
  • بازدید کلی : 6,638