loading...
دانلود رایگان نرم افزار
علی بازدید : 29 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

| دانلود انیمیشن The Adventures of Tintin 2011 با لینک مستقیم |


TinTin 2011 دانلود انیمیشن The Adventures of Tintin 2011

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، اکشن

کیفیت: CAM – پرده سینما

فرمت: mkv

امتیاز: ۶٫۵/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی: دارد

کارگردان : Steven Spielberg

بازیگران : Jamie Bell, Andy Serkis and Daniel Craig

خلاصه داستان : تن تن، خبرنگار جوان بلژیکی، اینبار درگیر ماجرای راز یک کشتی غرق شدهی قدیمی و محمولهی مخفیش میشه که بعد متوجه میشه کاپیتان کشتی اسب شاخ دار درواقع جد کاپیتان هادوک بوده و بعد…


 



علی بازدید : 31 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

| دانلود فیلم Rampart 2011 با لینک مستقیم |


rampart 2011 دانلود فیلم Rampart 2011

ژانر: اکشن ، درام ، جنایی

کیفیت: DVDSCR – خوب

فرمت: mkv

امتیاز: ۶٫۴/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

زبان : انگلیسی

کارگردان : Oren Moverman

بازیگران : Woody Harrelson, Ben Foster and Sigourney Weaver

خلاصه داستان : مجموعه ۱۹۹۹ در لس انجلس , دیو براون افسر پلیس کهنه کار اخرین پلیس دین برگشته که از خانوداه ی خود و برای بقای خود تلاش و محافظت میکند….


 


علی بازدید : 97 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
 دانلود فیلم Red Dog 2011 با لینک مستقیم |

Red Dog 2011 دانلود فیلم Red Dog 2011

ژانر: کمدی ، درام ، خانوادگی

کیفیت: BRRip 720p – فوق العاده

فرمت: mkv

امتیاز: ۷٫۶/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی: دارد

کارگردان : Kriv Stenders

بازیگران : Josh Lucas, Rachael Taylor and Noah Taylor

خلاصه داستان : بر اساس داستان واقعی سگ قرمز ساخته شده است.استادی در در ناجاماتیس یک ایالت دور افتاده در اسرلیا به دنبال چیزی میگردد که….


 



علی بازدید : 35 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

برنامه 90 این هفته در آغاز به بحث اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال در مجمع فوق‌العاده‌ پرداخت ، عزیزمحمدی میهمان این برنامه بود و عظیم زاده و نصیزاده میهمانان تلفنی 90 در این بخش برنامه بودند . فردوسی پور در این قسمت از برنامه نود به ماجرای جناح بندی های صورت گرفته در فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: جنگ قدرت در فدراسیون فوتبال برای رسیدن به ریاست این فدراسیون به وضوح قابل مشاهده است.

مجری برنامه نود در ادامه اظهارات خود به تقسیم بندی های صورت گرفته در میان افراد اشاره کرد و عنوان کرد: از یک سو کفاشیان، فتح الله زاده و نبی در یک گروه هستند و از سوی دیگر تاج و عزیز محمدی و سایر دوستان در سوی دیگر قرار گرفته اند.

حرفهای عظیم زاده و نصیزاده میهمانان تلفنی 90

عظیم زاده اعتقاد داشت این فدراسیون، بنا بر اساسنامه کنونی فدراسیون برای هر گونه اصلاحی در اساسنامه، باید سه چهارم اعضای مطلق مجمع رأی مثبت اعلام كنند و این در حالی بود كه مجمع امروز (یكشنبه) فدراسیون با 61 نفر برگزار شد. در طرف مقابل، هوشنگ نصیرزاده، كارشناس داوری و قوانین فیفا نیز بر این باورند که تغییرات بنا بر رأی پنجاه به علاوه یك درصد اعضای مجمع صورت می‌گیرد و برای همین، اصلاحات اساسنامه باید انجام شود.

یاد درگذشتگان زلزله بم در برنامه ۹۰

همزمان با سالگرد زلزله بم ، عادل فردوسی پور ویژه برنامه ای را اختصاص داده بود به آن روز تلخ و برای این روایت تلخ ، یک مهمان ویژه داشت. . محسن مظفری زاده ، مهاجم فعلی مس سرچشمه که در سال های زلزله در کرمان بازی می کرد اما متولد بم بود و آن شب کذایی تقریبا عزیزترین هایش را از دست داد. او قصه شب تلخ را اینگونه روایت کرد:« وقتی رسیدم ، شب بود . نزدیک 9 شب . بالای خانه ویرانه بودیم و آوار را که کنار زدیم به پاهای مادرم رسیدم. امکان بیرون کشیدنش نبود و مجبور شدیم دوباره روی جنازه را بپوشانیم.» تصویر بعدی ، قبرستان بم بود جایی که مظفری زاده عزیزان زیادی را در آنجا داشت. 10 نفر از مادر گرفته تا خواهر ، بردار و خواهر زاده. البته تنها یکسال پس از زلزله ، او پدرش را هم درست در سالگرد زلزله تلخ.

مجری برنامه نود در بخش پایانی اظهارات خود از بینندگان برنامه نود خواست تا برای همه درگذشتگان زلزله بم فاتحه بخوانند.

جدال هدایتی و خشایار محسنی دیدنی

جدال هدایتی و خشایار محسنی دیدنی بود و هر یک از طرفین دیگری را متهم کرده بود ولی نکته اصلی جعل امضای یونگ مربی سابق بود . در این بخش از برنامه هدایتی و محسنی هر یک به دفاع از اقدامات خود پرداختند و بر سر پرداخت مبلغ قرارداد تئودور یونگ، مربی سابق استیل آذین ادعاهای خود را مطرح کردند.

در بخش ابتدایی بحث دلالی برنامه نود اظهارات خشایار محسنی و هدایتی برای بینندگان پخش شد.

در این بخش از برنامه هدایتی و محسنی هر یک به دفاع از اقدامات خود پرداختند و بر سر پرداخت مبلغ قرارداد تئودور یونگ، مربی سابق استیل آذین ادعاهای خود را مطرح کردند.

در این بین مسائل مطرح شده توسط هدایتی جالب توجه به نظر می رسید. وی مدعی شد که دوستان خشایار محسنی از یخچال منزل یونگ پول های وی را دزدیده اند. هدایتی همچنان می گوید محسنی هر از چند گاهی با مسئولان فدراسیون فوتبال در این فدراسیون چای می نوشد و به جای آنها در رسانه ها مصاحبه می کند.

محسنی نیز در خصوص برخی ادعاهای هدایتی اظهار داشت که اتهامات وارد شده توسط هدایتی را از سوی دستگاه های قضایی پیگیری می کنم. در ادامه یاوری روی خط 90 آمد و به انتقادات هدایتی پاسخ داد .

در ادمه حاج آقا علیپور روی خط آمد و عنوان کرد که نام همه افراد باید گفته شود . سپس آرش فرزین گفت : دست نوشته یونگ توسط وی نوشته نشده است .

سپس محسنی دوباره روی خط آمد و برای فردوسی پور خط و نشان کشید . در ضمن پاک نیت ، زادمحمود و منیعی مطالب مختلفی را عنوان کردند .

عادل فردوسی‌پور یك قدم بزرگ به سوی مبارزه واقعی به دلالی افسارگسیخته در فوتبال ایران برداشته است.

عادل فردوسی‌پور اگر در برنامه 90 به سراغ سرشاخه‌ها برود و فقط به بحث درباره شاخه‌ها اكتفا نكند (ریشه‌ها هم حتی نه) بدون تردید چند قدم عملی در افشاری عناصر اصلی مرتبط با پدیده دلالی در فوتبال ایران برمی‌دارد. در غیر این‌صورت برنامه دوشنبه‌شب او مثل برنامه گذشته‌اش كمترین دستاوردی نخواهد داشت.

سوژه اصلی برنامه 90 سوخت؟

برنامه این هفته ۹۰ به بحث دلالی در فوتبال ایران اختصاص داشت که در این زمینه خبرنگاران شهرهای مختلف کشور به سراغ فوتبالیست‌های داخلی و خارجی رفته‌اند و در این خصوص با آن‌ها همکلام شدند.

با این حال وقتی یکی از خبرنگاران مشهدی قصد داشت در همین زمینه گفتگویی با دنی اولروم، بازیکن نیجریه‌ای ابومسلم داشته باشد اما این مصاحبه بنا بدلایل عجیبی کنسل شد. دنی اولروم که تا دقایق آخر خود را برای انجام مصاحبه آماده کرده بود و گویا صحبتهای داغی هم داشته، به یک باره با مخالفت همسر ایرانی خود روبرو می‌شود و همسر اولروم در گفتگو با خبرنگار مشهدی اعلام کرد: «من مدیربرنامه و همه کاره دنی هستم و اجازه نمی‌دهم که او مصاحبه کند.»

اواولروم افزود: «هرچند دلالهای زیادی طی ماههای اخیر با همسرم تماس گرفته‌اند اما بدلیل اینکه سند و مدرکی از آن‌ها نداریم نمی‌توانیم صحبتی هم داشته باشیم و من تشخیص دادم که لازم نیست او مصاحبه کند خودم هم مصاحبه نمی‌کنم!» دنی اولروم از بازیکنان افریقایی فوتبال ایران است که سابقه بازی در تراکتورسازی، ابومسلم و چند تیم دیگر را در کارنامه دارد.

سوال و نتیجه نظرسنجی

سوال نظر سنجی برنامه 90 در شب گذشته به این صورت بود که آیا دنیزلی گزینه مناسبی برای پرسپولیس است یا خیر که در پایان حدود دو میلیون نفر در این نظرسنجی شرکت کردند در 80 درصد دنیزلی را گزینه مناسبی دانستند .

علی بازدید : 43 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
 دانلود فیلم The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 1 2011 با لینک مستقیم |

twilight saga breaking dawn part one ver2 دانلود فیلم The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1 2011

ژانر: ماجراجویی ، درام ، فانتزی

کیفیت: New TS – پرده سینما خوب

فرمت: mkv

امتیاز: ۴٫۷/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی: دارد

کارگردان : Bill Condon

بازیگران : Kristen Stewart, Robert Pattinson and Taylor Lautner

خلاصه داستان : این فیلم که ادامه ایی است بر سری فیلمهای محبوب « گرگ و میش» ، داستان ازدواج «بلا»ی فناپذیر با «ادوارد» خون‌آشام را روایت می کند که پس از آن صاحب دختری نیمه‌انسان، نیمه‌خون‌آشام به نام «رنسمی» می‌شوند اما…

علی بازدید : 43 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
 دانلود فیلم The Tapes 2011 با لینک مستقیم |

Tapes دانلود فیلمThe Tapes 2011

ژانر:ترسناک

کیفیت:DVD Rip – عالی

امتیاز:۵/۱۰

تاریخ انتشار:۲۰۱۱

زبان:انگلیسی

کارگردان:Lee Alliston, Scott Bates

بازیگران:Jason Maza, Arnold Oceng and Natasha Sparkes

خلاصه داستان:جما بیکر،فردی گرسنه برای مقام و جاه طلبی خود است که برای این کار افرادی را جلو دار خود می بیند که با آنها….


 



علی بازدید : 47 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
 دانلود فیلم Jack and Jill 2011 با لینک مستقیم |

jack دانلود فیلم Jack and Jill 2011

ژانر:کمدی

کیفیت:Ts- پرده سینما

امتیاز:۲٫۸/۱۰

تاریخ انتشار:۲۰۱۱

زبان:انگلیسی

کارگردان:Dennis Dugan

بازیگران:Adam Sandler, Katie Holmes and Al Pacino

خلاصه داستان:جک سادلستین ( آدام سندلر ) مرد موفقی است که در امور تبلیغاتی فعالیت می کند. وی به همراه همسر زیباش ارین ( کتی هولمز ) و بچه هایش ، زندگی آرامی در لس آنجلس دارند و از این بابت بسیار خوشحال هستند


 


علی بازدید : 34 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود موزیک ها و آهنگ های بدون کلام ورزشی بسیار زیبا با فرمت Mp3

» دانلود موزیک ها و آهنگ های بدون کلام ورزشی بسیار زیبا:

این مجموعه از آهنگ های ورزشی شامل موزیک ها و آهنگ های بدون کلام ورزشی می باشد که توسط گروه سیتی ساینزجمع آوری شده است. امیدواریم که مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد. جهت دانلود این مجموعه بسیار روی لینک ها کلیک کنید

 

----------------------------------

دانلود _ لینک مستقیم ........................................................... مشخصات: حجم: 10 مگابایت | فرمت: Rar

لینک دانلود _ لینک کمکی .............................................................. مشخصات: حجم: 10 مگابایت | فرمت: Rar


 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 410
  • بازدید کلی : 6,605